پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 09:33

کد خبر :13620

تاریخ انتشار :24 فروردین 1402

«آمدی یار شاطر باشی نه بار خاطر!»

وقتی همشهری بودن هم نتوانست کمکی برای باشگاه‌های مس در استان باشد.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، چندی پیش بود، طیاری که اصالتی کرمانی دارد، به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان انتخاب شد.

بماند از اینکه شنیده شده، رستمی مدیرعامل شرکت مس، تمامی اختیارات باشگاه‌های مس در استان را به طیاری سپرده است و اینکه کدام باشگاه پول بگیرد، کدام باشگاه پول نگیرد و چه مقدار بگیرد، همه با دستورات طیاری صورت می‌گیرد.

البته پیش‌تر قره‌خانلو این مسئولیت را بر عهده داشت؛ اما رستمی زمانی که دید انتقادات از وی و قره‌خانلو بسیار است، تصمیم گرفت تا طیاری که اصالتی کرمانی دارد را برای این کار برگزیند.

خیلی‌ها پس از انتصاب طیاری به عنوان معاون توسعه شرکت مس گمان می‌کردند که دیگر مشکلات مالی باشگاه‌های مس در استان مرتفع می‌شود و کمبودها برطرف می‌گردد اما عملا دیدیم که طیاری کمک خاصی به باشگاه‌های مس در استان نکرد و اکنون شایعاتی نیز شنیده می‌شود که وی از انتخابش به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان پشیمان شده است و قصد استعفا دارد!

هنوز نیامده شاید شاهد رفتن طیاری باشیم و اگر چنین چیزی صحت داشته باشد؛ باید خدمت وی عرض کنیم: «آمدی یار شاطر کرمانی‌ها باشی نه بار خاطر»! توقع از شما چیز دیگری بود.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

پربازدیدترین های تلنگر

پربحث ترین های تلنگر

سایت های مرتبط