پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
5 مرداد 1403 | ساعت 22:22

کد خبر :13773

تاریخ انتشار :9 اردیبهشت 1402

سلسله مصاحبه هایی با رئیس هیئت فوتبال کرمان/قسمت چهارم؛

توانمندی های علیرضا کهوری را نادیده نمی گیریم

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به بیان شایستگی های علیرضا کهوری پرداخت و گفت: توانمندی های این فرد خوشنام در داوری فوتبال استان و کشور را نادیده نمی گیریم.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، در روزهای پایانی یک ساله ریاست جدید هیئت فوتبال استان کرمان، شاهد انتصابات و تغییراتی در مهمترین کمیته این هیئت یعنی هیئت داوران بودیم. ورود علیرضا کهوری رقیب انتخاباتی مهدی جهانشاهی رئیس جدید هیئت فوتبال، از اتفاقات جالبی بود که توجه به شایسته سالاری ها را در اذهان تثبیت کرد.

جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در این زمینه با اعلام اینکه من خدمتگزار جامعه فوتبال هستم و آمده ام تا به فوتبال استان خدمت کنم، می گوید: هیئت و مجموعه فوتبال خانه امثال افرادی چون علیرضا کهوری است؛ زیرا جوانی، زندگی و عمر خود را در این هیئت گذاشته اند.

وی افزود: همانطور که می دانید شعار من تلاش برای شایسته سالاری است، لذا هاشمی بنا به دلایل شخصی همچنان دستی بر آتش دارند و با هیئت همکاری می کنند اما نمی توانند به صورت جدی در بخش مربیگری فعالیت کنند، بر همین اساس از خسروی خواستیم با ما همکاری کنند و علیرضا کهوری نیز با توجه به تجارب ارزنده و پتانسیل هایی که دارند به عنوان مشاور هیئت فعالیت خود را ادامه می دهند.

جهانشاهی تصریح کرد: خانه داوری انسجام خاصی دارد و تاکنون نیز این دو بزرگوار (خسروی و کهوری) تاکنون همکاری خوبی با یکدیگر داشته اند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که علیرضا کهوری دارند و یک فرد خوشنام در داوری فوتبال استان و کشور هستند، از وی خواستیم در همه زمینه ها در هیئت فوتبال با ما همکاری کنند.

جهانشاهی با اعلام اینکه کهوری از دوستان قدیمی ما هستند، افزود: اگر مجمع تشخص دادند، این دوره ریاست هیئت را به من دهند و من خدمتگزار مردم باشم، ضربه ای به دوستی و همکاری ما نمی زند.

وی تصریح کرد: علیرضا کهوری شایستگی های خودشان را دارند و عضوی از بدنه هیئت هستند که باید همه دست به دست هم بدهند تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

جهانشاهی بیان داشت: جا دارد از همه بزرگواران تشکر ویژه کنم که یکسال خوبی در هیئت با همدلی و همکاری پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

آخرین های پیله شو

سایت های مرتبط