پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 09:56

کد خبر :14340

تاریخ انتشار :6 تیر 1402

مس کرمان و یک نیمکت لرزان؛

«حالا حاج مجتبی»!

ماجراهای نیمکت مربیگری تیم مس کرمان کماکان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، ماجراهای نیمکت مربیگری تیم مس کرمان کماکان ادامه دارد و حال صندلی سرمربیگری این تیم خالی است.

چندی پیش بود که مسئولان باشگاه مس کرمان بعد از کلی ناز خریدن آقایان در شرکت ملی مس، از نگهبان درب ساختمان چند طبقه مس گرفته تا معاون، رییس دفتر مدیرعامل و شخص مدیرعامل، بالاخره توانستند مجوز بستن قرارداد با رسول خطیبی را بگیرند.

قرارداد خطیبی بسته شد و قرار بود چهارشنبه این هفته خطیبی طی مراسمی به هواداران کرمانی معرفی شود؛ اما به یکباره خبر آمد که فیل آقایان در شرکت ملی مس مجدد یاد هندوستان کرده و به مسئولان باشگاه مس دستور داده اند تا زمانی که قرارداد خطیبی فسخ نگردد به هیچ وجه پولی به حساب این باشگاه واریز نخواهند کرد.

چندین روز گذشت‌ و در نهایت مسئولان باشگاه مس تسلیم شده و ظهر روز گذشته قرارداد خطیبی را فسخ کردند و خطیبی نیز بلافاصله قرارداد خود را با پیکان امضا کرد. از شب گذشته خبر فسخ قرارداد با خطیبی و پیوستن وی به پیکان رسانه ای شد، جو بسیار وحشتناکی در فضاهای مجازی و رسانه ای کرمان علیه رستمی و رفقای وی به وجود آمده و آنقدر این حواشی عجیب و غریب است که شاید نتوان به آنها به خوبی پرداخت.

مسئولان باشگاه مس نیز بعد از فسخ قرارداد با خطیبی علی رغم اینکه شایعه شده بود که استعفا کرده اند؛ اما عملا از همان لحظه فسخ با خطیبی وارد مذاکره با گزینه هایی از جمله حمید مطهری، مهدی تارتار و مجتبی سرآسیایی شدند که شنیده ها حکایت از آن دارد مراحل مذاکره با سرآسیایی مربی با اخلاق و بسیار فنی مشهدی که سابقه همکاری با امیر قلعه نویی و مجید جلالی در گل‌گهر و محمد ربیعی در رفسنجان و همچنین سابقه سرمربیگری در شهر خودرو و حضور با این تیم به عنوان سرمربی در جام باشگاههای آسیا را در کارنامه دارد به خوبی پیش رفته و اگر دوستان در شرکت مس مجدد دخالت نکنند و با این مربی نیز مخالفت نکنند وی تا ساعاتی دیگر به عنوان سرمربی جدید مس معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

آخرین های پیله شو

سایت های مرتبط