پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
5 مرداد 1403 | ساعت 22:20

کد خبر :13672

تاریخ انتشار :3 اردیبهشت 1402

دو بازی بدون تماشاگر؛ زمین به آسمان نمی رسد!

حواشی بازی مس کرمان و پرسپولیس تهران، شورای تامین استان کرمان را بر آن داشت تا بازی‌های نمایندگان فوتبال استان کرمان در لیگ برتر بدون حضور هوادار برگزار شوند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، شلوغ کاری، بی نظمی و درگیری در بازی هفته گذشته مس کرمان و پرسپولیس تهران، شورای تامین استان کرمان را بر آن داشت تا بازی‌های تیم‌های گل گهر، مس رفسنجان و مس کرمان تا پایان فصل بدون حضور هواداران برگزار شود.

گرچه این تصمیم لازم بود تا باشگاه‌ها به خود بیایند و زیرساخت های لازم برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها فراهم گردد اما جالب است، هر سه باشگاه نسبت به این حکم شورای تامین عکس العمل نشان دادند و با نوشتن بیانیه، به مخالفت با این حکم صادره پرداختند.

قابل توجه این باشگاه‌ها باید بگوییم، دو سال بخاطر شرایط کرونایی بازی‌های خود را بدون تماشاگر برگزار کردید و اتفاقی نیفتد، دو بازی هم بدون تماشاگر بازی کنید، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

متاسفانه طوری باشگاه‌ها بیانیه می‌نویسند که اگر در این دو بازی هوادار به ورزشگاه نیاید، قهرمانی از کف این تیم‌ها می‌رود، این در حالیست که نتایج طلایی شان را با حضور هواداران نیز دیدیم.

اکنون باید گفت، هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است، اگر شورای تأمین تصمیمی می گیرد، حتما تصمیمش به صلاح ورزش و استان است، نمی‌شود و نمی توان این تصمیمات مهم را با نوشتن یک بیانیه، زیرسوال برد، اکنون هم باید خطاب به باشگاه‌های استان گفت، زمین به آسمان نرسیده است، فقط دو بازی بدون حضور هواداران برگزار کنید و به جایش به دنبال رفع نواقص ورزشگاه‌های خود باشید.
انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

پربازدیدترین های تلنگر

پربحث ترین های تلنگر

سایت های مرتبط