پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 10:14

کد خبر :13210

تاریخ انتشار :16 فروردین 1402

مرغ همسایه غاز است!

ضرب المثل «مرغ همسایه غاز است!» حکایت این روزهای برخی از هواداران مس رفسنجان است که به جای حمایت از تیم شان به طرفداری از تیم مقابل می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، استان کرمان سه نماینده در لیگ برتر فوتبال ایران دارد و تیم‌های بزرگ پایتخت مانند استقلال و پیروزی به واسطه این رقابت ها، حداقل سالی یکبار به شهرهای مختلف استان سفر می‌کنند.

این موضوع فرصت خوبی است تا هواداران فوتبال در شهرهای سیرجان، رفسنجان، کرمان و شهرهای اطراف آن به ورزشگاه بروند و بازیکنان این دو تیم بزرگ و پرطرفدار را از نزدیک ببینند. این بار هم این اتفاق افتاد و سرخپوشان پایتخت در رفسنجان میهمان مسی ها بودند، آنچه که جالب بود، عده ای از هواداران حاضر در ورزشگاه در حالی که پرچم باشگاه مس را به دست داشتند، به جای طرفداری از تیم شان به تشویق سرخپوشان می پرداختند و با گلزنی آنها به هوا می پریدند و خوشحالی می کردند و در حقیقت، ضرب المثل مرغ همسایه غاز است، مصداق این حرکت است.

این درحالیست که هواداران مس رفسنجان باید بدانند، این تیم قرار است با حمایت آنها در پایان فصل رتبه خوبی کسب کند و شاید بتواند سهمیه آسیایی بگیرد، پس رقبای مس رفسنجان فقط پرسپولیس و استقلال نیستند؛ بلکه نفت مسجدسلیمان ته جدولی نیز رقیب مس برای رسیدن به هدف بزرگش است.

از هواداران مس رفسنجان انتظار می رود با حضور خود در ورزشگاه، زمینه ساز برد تیمشان شوند و به باشگاهشان انگیزه دهند، از سوی دیگر باشگاه مس رفسنجان نیز باید بلیط بازی‌های خود را تا پایان فصل رایگان کند که هواداران بتوانند به راحتی به ورزشگاه بیایند؛ اگرچه تاکنون بیش از ۷۰ درصد بازی‌های خانگی تیم مس رفسنجان رایگان بوده است.

انتهای پیام/ب

 

1

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

پربازدیدترین های تلنگر

پربحث ترین های تلنگر

سایت های مرتبط