پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
5 مرداد 1403 | ساعت 22:38

کد خبر :14704

تاریخ انتشار :5 شهریور 1402

باز هم رد پای شرکت مسی ها؛

«مس از میزبانی محروم می شود؟!»

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، شاید پرداختن به این موضوع که مس رفسنجان می تواند در بازی هفته آینده خود در رفسنجان از حریف خود میزبانی کند یا خیر، با توجه به بازی حساس دوشنبه شب این تیم در تبریز درست نباشد و باید این مسئله را سپرد به بعد از این بازی، اما واقعیت این است اگر قبل از بازی هفته آینده نیز به آن پرداخته شود شاید کمی دیر باشد و عملا هشدارهای ما بی تاثیر باشد.

به همین منظور الان به آن خواهیم پرداخت که مسوولین شرکت مس و مسوولین شهری رفسنجان وقت داشته باشند تا تکلیف زمین میزبانی مس را مشخص کنند. هواداران مس همانطور که مطلع هستند فدراسیون فوتبال رسما طی نامه ای به هیات فوتبال استان اعلام کرده که تحت هیچ شرایطی مس نمی تواند در زمین شماره دو از حریف خود میزبانی کند و باید بازی های این تیم به زمین شماره یک منتقل شود.

این موضوع را مهدی جهانشاهی رییس هیات فوتبال استان رسما بین دو نیمه بازی قبلی مس در رفسنجان در مقابل شمس آذر در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد.‌حالا موضوعی که وجود دارد این است که ورزشگاه شماره یک آماده است، تکمیل شده، تاییدیه فدراسیون را نیز گرفته اما تغییر و تحولات انتقال مدیریت آن از شرکت ملی مس به باشگاه هنوز انجام نشده است.

ورزشگاه ظاهراً در اختیار باشگاه مس است اما شرکت ملی مس هنوز بودجه ای برای هزینه های نگهداری این ورزشگاه تخصیص نداده و عملا باشگاه مس نیز توان پرداخت هزینه های نگهداری این ورزشگاه را ندارد و به همین خاطر همه در انتظار تصمیم شرکت ملی مس هستند!

انتهای پیام/

1

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

آخرین های پیله شو

سایت های مرتبط