پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 09:33

کد خبر :13646

تاریخ انتشار :27 فروردین 1402

صدا و سیما پاسخ دهد؛

گزارشگری که صدای سیرجانی ها را درآورد!+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، باور نکردنی است. صدایی که روی گل دوم فولاد می‌شنوید، صدای هوادار دو آتشه این تیم خوزستانی نیست. صدای گزارشگر شبکه استانی کرمان است که این‌گونه روی گل فولاد، سر از پا نمی‌شناسد و از گل خوردن یکی از نمایندگان موفق استان کرمان در لیگ‌برتر، فریاد شوقش به آسمان بلند می‌شود.

گزارشگری ناشی و مغرض که حتی اصل بی‌طرفی را هم رعایت نمی‌کند و چنان با آب و تاب از تیم میهمان حمايت می‌کند که گویی این مسابقه نه در سیرجان و استان کرمان که در اهواز برگزار می‌شود. گزارشگری که چشم در چشم نزدیک به هشت هزار هوادار سیرجانی حاضر در ورزشگاه و ده‌ها هزار نفر از مردم سیرجان و مردم استان کرمان که از پای گیرنده‌های خود این مسابقه را تماشا می‌کردند، جانبدارانه به طرفداری از تیم میهمان می‌پردازد تا توهینی بی‌سابقه‌ به مردم شریف استان کرمان، سیرجان و هواداران خونگرم باشگاه گل‌گهر کرده باشد.

کاش صدا و سیمای مرکز کرمان مثل همان دقایق ابتدایی مسابقه که ترجیح داد با اقدامی حرفه‌ای و مطابق با استانداردهای روز دنیا در پخش مسابقات ورزشی! اخبار شبانگاهی پخش کند و مسابقه گل‌گهر و فولاد را در کادری کوچک تقدیم ورزش‌ دوستان کند، تا آخر مسابقه همین‌گونه ادامه می‌داد تا حداقل صدای این به ظاهر گزارشگر، روح و روان مردم استان و سیرجان را آزرده نکند.

پیرو همین موضوع، باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان مراتب اعتراض شدید خود را به نحوه گزارش مسابقه گل‌گهر و فولاد به اطلاع صدا و سیمای کرمان می‌رساند و امیدواریم مثل سابق با انتخاب گزارشگران شریف و باسابقه، دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی در قاب صدا و سیمای استانی نباشیم.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

آخرین های پیله شو

سایت های مرتبط