پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
18 شهریور 1403 | ساعت 01:20
کد خبر :16171
تاریخ انتشار :5 اردیبهشت 1403

اولین پارک ورزش‌محور کرمان بزودی افتتاح می‌شود

به‌همت هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان بزودی اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در اقشار مختلف جامعه با همکاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، روح‌اللّٰه مطهری رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان کرمان گفت: طی هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از ارگانهای ذیربط یکی از اهداف طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان.های سطح شهر کر‌مان و اکنون در مرحله دوم ورزش‌محور‌ شدن بوستان‌ها، حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان در جهت توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی این هیئت فعالیت می‌کنند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت اقشار مختلف جامعه فراهم کنیم.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز ضمن تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی اقشار مختلف را پوشش می‌دهد و در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

کمساری عضو شورای شهر کرمان نیز بیان کرد: کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی در شورای شهر متولی بحث ورزش هستند و با دیدگاه تعامل با شهرداری در جهت ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان در جهت معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی بخصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: به دلیل نیاز به انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان هم باید به عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شود.

انتهای پیام/ب

 

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط