پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
26 شهریور 1403 | ساعت 18:19
کد خبر :16557
تاریخ انتشار :13 خرداد 1403

باخت مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و مس رفسنجان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با پیروزی سرخ پوشان تهرانی پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، سرانجام بازی پایانی لیگ فرا رسید و پرسپولیس که با یک امتیاز بیشتر از استقلال در دو هفته اخیر صدرنشین بود، سرنوشت قهرمانی را در دست داشت و هواداران پرتعداد این تیم در آزادی پس از تحمل استرس بسیار تیم‌شان را روی سکوی قهرمانی دیدند.

از روزی که سرنوشت قهرمانی به دست خود پرسپولیس تعیین می‌شد، میلیون‌ها هوادار استقلال چشم‌شان به تیم مس رفسنجان و شاگردان محرم نویدکیا بود تا از سرخپوشان امتیاز بگیرند و این اتفاق تا دقایق پایانی در حال رخ دادن بود اما در نهایت پرسپولیس با گلزنی در دقایق پایانی روبان‌های جام را قرمز کرد.

پرسپولیس در شرایطی تا دقیقه ۸۶ بازی را با نتیجه صفر-صفر دنبال می‌کرد که استقلال در همان نیمه اول دو گل به پیکان زد و این موضوع استرس شاگردان اوسمار را بیش از پیش می‌کرد.

با این حال پرسپولیس بعد از تلاش بسیار زیاد در دقیقه ۸۶ روی سانتر امیری و ضربه سر گئورگی گولسیانی دوباره به صدر برگشت و با اداره بازی در دقایق پایانی قهرمان لیگ بیست و سوم لقب گرفت.

اگرچه مس رفسنجان در این دیدار مغلوب شد اما بازی تماشایی از خود به نمایش گذاشت و در پایان با ۳۵ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.
فاطمه زهرا سعیدآبادی دختر کاراته کای کهنوجی برنده جایزه ویژه «قهرمان ایران» شد.

سایت های مرتبط