پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
18 شهریور 1403 | ساعت 01:26
کد خبر :16429
تاریخ انتشار :30 اردیبهشت 1403

تجلیل از قهرمانان تکواندو در کرمان + عکس

با حضور جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان، از قهرمانان، مربیان، داوران و زحمتکشان هیئت تکواندوی کرمان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری پبله کویر، طی مراسمی باحضور هاشمی، مشاور معاون توسعه امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ، پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و دیگر مسئولان ورزشی، از قهرمانان، مربیان، داوران و زحمتکشان هیئت تکواندو کرمان با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

در این مراسم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، ضمن قدردانی از زحمات ورزشکاران و مربیان، از هیئت تکواندو کرمان به عنوان یکی از هیئت های فعال در استان یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال 1402 استان کرمان سه عنوان قهرمانی تیمی لیگ برتر را در رشته های والیبال و هندبال مردان و فوتبال بانوان از آن خود کرده است، افزود: به منظور ارتقای ورزش استان، نگاهمان به سمتی است تا تیم ها به طرف بومی شدن ورزشکاران خود بروند و در آینده ای نزدیک در تمامی رشته های ورزشی، کرمانی ها، شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل دهند.

اکبر صانعی رئیس هیئت تکواندو استان کرمان نیز در گزارشی گفت: از اردیبهشت 1402 تا کنون در استان کرمان، هزارو 209 نفر در بخش بانوان و 557 نفر در بخش آقایان، در بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو ثبت شده اند تا جامعه آماری هیئت تکواندو استان در بخش بانوان به عدد 7 هزارو 928 و در بخش آقایان به عدد 7 هزارو 140 برسد.

وی افزود: علی رغم مشکلات مالی فعالیت های مثمر ثمری در بخش های فرهنگی و قهرمانی صورت گرفته است.

صانعی با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد در رده های سنی مختلف، طرح های استعدادیابی برای شناخت بهتر و بیشتر نخبگان، اعزام مربیان و داوران به دوره های متعدد، برگزاری دوره های آموزشی ویژه مربیان و داوران به منظور ارتقای سطح تکواندو استان و همچینین برگزاری آزمون های ارتقای کمربند طبق برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای سال 1402، تصریح کرد: نشان های رنگارنگ سه تکواندوکار ارزشمند استان، یعنی نرجس شریفی و بشری ایزدی فر در بخش پومسه و امیرمحمد رحمانی راد در بخش کیوروگی از مسابقات اپن ترکیه و جام های ریاست فدراسیون جهانی و فجر، هم انگیزه بود برای دیگر ورزشکاران استان تا در رقابت های گوناگون کشوری نشان های خوش رنگیبدست آورند و هم خستگی را از تن مسئولان هیئت زدود تا در سال 1403 با تلاشی مضاعف، باعث رشد بیشتر این رشته ورزشی در پهناورترین استان کشور شوند.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط