پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
18 شهریور 1403 | ساعت 00:21

کد خبر :13532

تاریخ انتشار :21 فروردین 1402

تشریح برنامه‌های بزرگداشت روز قدس در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با تأکید بر ضرورت حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: برپایی غرفه‌های فرهنگی در طول مسیر، ویژه‌برنامه‌ای در گلزار شهدای کرمان و ... از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز قدس در کرمان است.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز، ۲۱ فروردین‌ماه در نشست خبری به‌منظور تشریح برنامه‌های بزرگداشت روز قدس در کرمان با بیان اینکه یکی از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، الهی و اسلامی حمایت از مظلوم به‌ویژه مسلمان مظلوم است، گفت: حمایت از مسلمانان و مظلومان جهان به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب است و حتی علما و مردم پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از آرمان‌ها و اهداف مردم فلسطین حمایت می‌کردند.

وی افزود: حضرت امام(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای تقویت آرمان فلسطین جمعه آخر رمضان را به‌عنوان روز قدس معرفی کردند که نشان دهنده دوراندیشی امام راحل است. همچنین امام(ره) به‌دنبال بسیج کردن همه مسلمان جهان برای دفاع از فلسطین و قدس و وحدت مسلمانان بودند.

انجم‌شعاع با اشاره به جنایات و ظلم‌های ۷۰ سال گذشته به مردم فلسطین، اظهار کرد: این ظلم و ستم‌ها با حمایت آمریکا، اروپا و بعضی از کشورهای غربی باعث آوارگی بعضی از فلسطینی‌ها شد و تعداد زیادی نیز به شهادت رسیدند و دلیل این حمایت‌ها از صهیونیستی‌ها حضور در قلب جهان اسلام و اختلاف بین کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در مقابله با داعش و استقرار امنیت در سوریه، عراق، لبنان و… افزود: هیچ زمانی اسرائیل و صهیونیست‌ها در طول این سال‌ها به اندازه امروز ضعیف نبوده‌اند. از سوی دیگر اتفاقات منطقه و اتحاد بین کشورهای اسلامی در منطقه و رابطه ایران و عربستان روز به روز بهتر و اسرائیل و حکومت صهیونیستی به شکست نزدیک می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: شعار روز جهانی قدس امسال «فلسطین محور مقاومت جهان اسلام و قدس در آستانه آزادی» انتخاب شده است. ستاد قدس نیز در استان تشکیل شده تا برنامه‌ریزی لازم برای حماسه جهانی روز قدس انجام شود.

انجم‌شعاع با تأکید بر ضرورت حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مراسم راهپیمایی ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۱۰ صبح از چهارراه توحید به سمت مصلی کرمان آغاز می‌شود. برپایی غرفه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی، ویژه‌برنامه‌ای در گلزار شهدای کرمان در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین‌ماه، برگزاری همایش «روشنگری روز جهانی قدس» در دانشگاه شهید باهنر کرمان، برگزاری مسابقات روز قدس و کودکان فلسطینی به‌صورت استانی توسط ادارات کل آموزش و پرورش، برگزاری وبینار، برپایی کرسی آزاداندیشی و مسابقات علمی و فرهنگی در دانشگاه و … از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز قدس در کرمان است.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های اجتماعی

پربازدیدترین های اجتماعی

پربحث ترین های اجتماعی

اعلام قیمت میوه تنظیم بازار شب عید در کرمان

09:38|

27 اسفند 1401

دیارِ حاج قاسم در عزای «شهیدِ جمهور»

07:26|

1 خرداد 1403

زادگاه سردار دل ها آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

09:34|

27 اسفند 1401

از گمنامی تا سبکبالی

12:20|

9 بهمن 1402

روایتی از فاجعه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان

18:55|

24 مهر 1402

نزدیک قله‌ایم، ناامیدی ممنوع!

13:42|

29 مرداد 1402

سایت های مرتبط