پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
18 شهریور 1403 | ساعت 01:37
کد خبر :16891
تاریخ انتشار :22 تیر 1403

خیز بلند گهرزمین سیرجان برای قهرمانی لیگ برتر

تیم فوتسال گهرزمین سیرجان به عنوان یکی از نمایندگان کرمان در لیگ برتر کشور که در فصل اخیر با جایگاه سومی به کار خود خاتمه داد، برای فصل جدید با جذب ستاره‌های لژیونر و ملی پوش خیز بلندی برای قهرمانی در این رقابت ها برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از امروز جمعه ۲۲ تیرماه با حضور ۱۴ تیم آغاز می‌شود و تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در اولین هفته از فصل جدید مسابقات، در سالن امام علی(ع) این شهر پذیرای کراپ الوند است.

گهرزمینی‌ها در فصل نقل و انتقالات اقدام به جذب ستارگان بزرگ فوتسال کشور همچون حسین طیبی، مسلم اولاد قباد، سالار آقاپور و چند چهره دیگر کردند تا در فصل جدید نگاهی تمام قد به قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند. کاری که با وجود تیم‌هایی همچون گیتی‌پسند و مس سونگون کمی دشوار اما غیر ممکن نیست.

ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان با حضور بازیکنان مطرح و تراز اول فوتسال کشور در تیم گهرزمین بازی‌های زیبایی را از خود به نمایش می‌گذارند و هواداران مشتاق سیرجانی امسال شاهد قدرت‌نمایی تیم گهرزمین خواهند بود و از تماشای رقابت‌هایی جذاب و زیبا از این ورزش پرهیجان لذت خواهند برد.

تیم گهر زمین سیرجان در فصل گذشته در لیگ برتر فوتسال کشور پس از تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در مکان سوم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط