پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
26 شهریور 1403 | ساعت 18:26
کد خبر :16983
تاریخ انتشار :9 مرداد 1403

درخشش دختران کرمانی در مسابقات بین‌المللی سوچی روسیه

کاراته کارهای کرمانی توانستند در رقابت های بین المللی سوچی روسیه با کسب ۳ مدال طلای این مسابقات درخشش خیره کننده ای داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، مسابقات بین‌المللی سوچی روسیه به مدت دو روز در رده‌های سنی نونهالان تا بزرگسالان با حضور ۷۵۸ ورزشکار از ۹ کشور ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، مصر، ایران، قزاقستان، روسیه، ترکیه و ازبکستان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، فاطمه زهرا سعیدآبادی، مهرنگار احمدی و ستایش قانعی‌فرد سه کاراته‌کای کرمانی و عضو تیم ملی ایران توانستند ۳ مدال طلای این مسابقات را کسب کنند.

بدین ترتیب مهرنگار احمدی در وزن ۶۱_ کیلوگرم رده سنی امید، ۱۰ بر ۷ و ۸ بر صفر مقابل کاراته‌کاهایی از روسیه به برتری رسید و در فینال ۸ بر صفر برنده شد و مدال طلا را کسب کرد.

فاطمه‌زهرا سعیدآبادی در وزن ۵۵_کیلوگرم رده سنی امید با نتیجه ۹ بر یک کاراته‌کایی از روسیه را برد و سپس ۳ بر صفر بر نماینده کشور آذربایجان غلبه کرد و فینالیست شد و در فینال ۸ بر صفر نماینده کشور میزبان را شکست داد و نشان طلا را به خود اختصاص داد.

ستایش قانعی در وزن ۵۲+ کیلوگرم به میدان رفت و به‌عنوان آخرین نفر از کاروان دختران ایران، بازی اول را ۲ بر صفر، بازی دوم را ۳ بر صفر، بازی سوم را ۶ بر صفر و دیدار نهایی ۴ بر ۳ حریف خود را از روسیه شکست داد و دهمین طلای ایران را به نام خود رقم زد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.
فاطمه زهرا سعیدآبادی دختر کاراته کای کهنوجی برنده جایزه ویژه «قهرمان ایران» شد.

سایت های مرتبط