پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
18 شهریور 1403 | ساعت 01:32
کد خبر :16673
تاریخ انتشار :27 خرداد 1403

درخشش ورزشکاران روشندل کرمانی در رقابت های کشوری

دونده کم بینای کرمانی در بخش آقایان با ۲ مدال طلا و نقره و بانوان دو و میدانی کار نابینا و کم بینای کرمانی با ۲ نشان برنز در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور در بخش آقایان، با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران، در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، مجید پگاه، دونده کلاس (t12 ب۲)، از کرمان، در ماده دو ۱۰۰ متر، با ثبت رکورد ۱۲/۷۴ ثانیه، از تمامی رقبا پیشی گرفت و در جایگاه نخست ایستاد.

در ادامه مسابقات، مجید پگاه نماینده شایسته استان کرمان، در ماده دو ۴۰۰ متر نیز شرکت کرد و با تنها ده صدم ثانیه اختلاف نسبت به دونده قهرمان، عنوان نایب قهرمانی این ماده را به خود اختصاص داد و نقره گرفت.

استان کرمان در بخش آقایان با ترکیب مجید پگاه، علیرضا محمدی، هامون ستوده، آرین ابراهیمی و محمد حسن درسته، از شهرستان های کرمان، سیرجان و رفسنجان، به مربیگری و سرپرستی مرتضی پور شیخ علی، در این دوره از رقابت ها حضور یافت.

۲ نشان برنز حاصل تلاش بانوان دو و میدانی کار نابینا و کم بینای کرمانی

بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در رده بانوان، گرامی داشت شهدای خدمت، نیز با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران، در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران، برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات، لیلا رئیسی از کرمان در ماده دو ۲۰۰ متر و رقیه عابدینی از رفسنجان در ماده پرتاب دیسک، موفق به کسب عنوان سومی و نشان برنز شدند.

تیم کرمان، متشکل از لیلا رییسی، رقیه عابدینی و پریچهر کاویانی، به مربیگری سمیرا پور حسن شاهی، سرپرستی حکیمه پور شیخ علی و همراهی نیایش امینی، در این دوره از مسابقات حضور یافت.

انتهای پیام/ب

1

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط