پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
18 شهریور 1403 | ساعت 00:25
کد خبر :13686
تاریخ انتشار :3 اردیبهشت 1402

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان:

در صورت تامین حداقل زیرساخت‌ها، بازی ها با حضور تماشاگر خواهد بود

علی اسدی گفت: تلاش استان بر حضور تماشاگر و استفاده از این ظرفیت در مسابقات است و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا بازی مس رفسنجان و مس کرمان، مشکلات برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، علی اسدی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان در ارتباط با برگزاری بدون حضور تماشاگرِ بازی تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان گفت: همه تلاش مجموعه استان و استانداری کرمان برای مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال، برگزاری شايسته این مسابقات است.

وی افزود: علی‌رغم تلاش کمیسیون‌های امنیتی و ورزشی استان و تاکید بر تامین زیرساخت مناسب از سوی باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات، اماظاهرا باشگاه‌ها عزمی برای رفع مشکلات و موانع ایمنی و امنیتی ندارند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ‌کرمان تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم که بازی‌ با حضور تماشاگر برگزار شود و به همین‌ منظور نیروهای نظارتی و انتظامی از مجموعه شرایط ورزشگاه بررسی های لازم را به عمل آوردند، که مشخص شد برای رفع مشکلات و موانع، کاری انجام نشده است.

اسدی بیان کرد: تلاش استانداری بر حضور تماشاگر و استفاده از این ظرفیت در مسابقات فوتبال است و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا بازی مس رفسنجان و مس کرمان، مشکلات برطرف شوند.

وی گفت: بحث گیت‌های ورود و خروج و امکان کنترل بلیت‌های فروخته شده از حداقل‌ترین و بدیهی‌ترین نکاتی است که باید رعایت شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان اظهار داشت: در بازی مس کرمان و پرسپولیس، دو برابر ورزشگاه تماشاگر حضور پیدا کردند و جمعیت زیادی پشت درب‌ها ماندند که بی‌تدبیری بود.

اسدی با تاکید بر اینکه مصوبه شورای تامین استان را گرفته‌ایم که بر وضعیت باشگاه‌ها نظارت شود، افزود: ما ایمنی و امنیت تماشاگران را در نظر داریم.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط