پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
18 شهریور 1403 | ساعت 00:24

کد خبر :13640

تاریخ انتشار :27 فروردین 1402

مروری بر حواشی بازی مس کرمان و پرسپولیس تهران

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، مس کرمان در ورزشگاه مملو از جمعیت باهنر میزبان پرسپولیس بود.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، چندین سال بود، ورزشگاه شهید باهنر کرمان چنین جمعیتی را به خود ندیده بود. علیرغم اینکه دوستان اعلام کرده بودند، مجموعاً ۸ هزار بلیط فروخته شده است، اما حاضرین در ورزشگاه حدود ۱۵ هزار نفر بودند.

متاسفانه حدود ۲ هزار نفر از افرادی که بلیط بازی داشتند هم نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و در مقابل نیز کسانی که بلیط نداشتند توانستند خود را به داخل استادیوم برسانند و همین موضوع سبب شد تا هواداران بیرون از استادیوم، با مامورین یگان ویژه درگیر شوند و متقاعباً مامورین نیز با شلیک گاز اشک‌آور، سعی در آرام کردن جو موجود کردند.

می توان به جرأت گفت، از ظرفیت ۱۰۰ درصدی ورزشگاه، بیش از ۸۰ درصد آن از طرفداران پرسپولیس بودند و این تیم را تشویق می‌کردند. حتی در کنار لیدرهای باشگاه مس نیز طرفداران پرسپولیس نشسته بودند و این تیم را تشویق می‌کردند که این امر موجب عکس العمل لیدرهای باشگاه مس شد.
جدای از این موضوع، در جایگاه VIP که معمولا افراد دعوت شده در آن جای می‌گیرند، تعداد بی‌شماری از طرفداران پرسپولیس نشسته بودند، در جایگاه خبرنگاران نیز عده‌ای غیر خبرنگار را راه داده بودند که این موجب ازدحام جمعیت شده بود.

یکی دیگر از حواشی این رویداد، رکورد جدیدی بود که توسط کرمانی‌ها شکسته شد. این رکورد مربوط به ورود جیمی جامپ ها به داخل زمین مسابقه بود. این جیمی جامپ ها خیلی راحت توانستند وارد زمین شوند و خود را به بازیکن مورد علاقه خود برسانند.

در نهایت این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود پرسپولیس پایان یافت، حجت جهرمی، سرپرست مس کرمان پس از پایان این بازی در جمع خبرنگاران گفت: “می‌دانستیم بازی سختی است و چیزی که از آن می‌ترسیدیم اتفاق افتاد و در دقیقه یک، نوع داوری به گونه‌ای شد که تاثیر منفی روی بازیکنان ما گذاشت و جو ورزشگاه هم باورکردنی نبود. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد و نمی دانم آیا بلیط فروشی مشکل داشت؟

او در مورد گلایه کاظمیان، هافبک مس از مردم کرمان به خاطر حمایت از پرسپولیس به جای مس افزود: من هم از مردم گلایه دارم و آن این است، اگر مس کرمان لیگ برتر نباشد، آیا پرسپولیس و استقلال سال آینده به کرمان می‌آیند؟، نمی دانم دیدگاه مردم چگونه است. امیدوارم مردم درک کنند. از آن جایی که سال اول است که به لیگ برتر آمده‌ایم، لذا توقع هم بیشتر از این نمی‌شد، داشت. تا اینجا هم بازیکنان و کادرفنی خوب کار کردند. این توقع را از مردم داشتیم که به ورزشگاه می آمدند و به ما انرژی مثبت می دادند. از این بابت خیلی اظهار تاسف می کنم.”

آنچه که گذشت تلنگری بود برای مسئولان، اگرچه در این دیدار مامورین یگان ویژه را مقصر نمی‌دانیم؛ چرا آنها به وظیفه خود عمل کردند، اما اکنون مخاطب ما مسئولین هستند، ای کاش تدابیری می‌اندیشیدند تا هوادارانی که بلیط تهیه کرده اند بتوانند به راحتی وارد استادیوم شوند. از سوی دیگر شورای تامین و در رأس آن استاندار کرمان باید به عنوان رئیس شورای تامین استان تدبیری به خرج دهند و از ورزشی‌ها مشورتی بگیرید تا در بازی‌های آینده اینچنین حواشی در استان کرمان به وجود نیاید و خدای نکرده آبروی این استان پهناور برده نشود.

یادداشت از: حجت پاینده

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

پربازدیدترین های تلنگر

پربحث ترین های تلنگر

سایت های مرتبط