پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
26 شهریور 1403 | ساعت 18:15
کد خبر :16508
تاریخ انتشار :7 خرداد 1403

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم مس کرمان با برتری مقابل فرازبام دهدشت عنوان قهرمان سی‌وششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر هندبال از ساعت ۱۶ با یادبود شهیدان خدمت در محل فدراسیون هندبال میان تیم‌های مس کرمان و فراز بام خائیز دهدشت برگزار شد. این دیدار در نهایت با برتری ۳۳ بر ۲۵ تیم مس کرمان همراه شد تا این تیم به مقام قهرمانی دست یابد.

نیمه اول این دیدار، ۱۷ بر ۱۳ به نفع مس کرمان به پایان رسید. در بین دونیمه، مراسم تقدیر از خانواده شهید حمیدرضا الداغی، شهید غیرت در حضور چند نماینده مجلس و سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با اهدای پیراهن تیم ملی شماره ۸ به خانواده این شهید برگزار شد. همچنین از تلاش‌های محمدعلی امیرتاش، پدر هندبال ایران نیز تقدیر شد.

امیرتاش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعا محبت کردند که مراسم تقدیر از من را انجام دادند، اما الان زمان تقدیر از جوان‌هاست تا آنها را دلگرم کنند.

وی افزود: باید جوانان تشویق شوند تا به مراحل بالا برسند. الان هندبال را در مدارس جا انداختند و به مدت هشت سال است که در مسیر توسعه قرار دارد.

در نیمه دوم نیز، روند خوب مس ادامه یافت و در نهایت این تیم به برتری دست یافت تا با ۴۴ امتیاز عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود کند. تیم‌های شهید شاملی کازرون و گیتی پسند هم در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم پرواز هوانیروز و فرازبام نیز سقوط کرد و فصل آینده در لیگ برتر نخواهند بود.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها در ابتدا، برترین بازیکنان و همچنین پدیده و بازیکن اخلاق سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان را که به رای مردم و کارشناسان جامعه هندبال گذاشته بود معرفی شدند.

همچنین جام و مدال تیم‌های اول تا سوم این مسابقات نیز توسط مسئولان اهدا شد.

بر این اساس علی رحیمی کازرونی از مس کرمان به عنوان بهترین دورازه‌بان، حسین جهانی نیروی زمینی شهید شاملی به عنوان برترین بغل راست، افشین صادقی مس کرمان به عنوان بهترین بغل چپ، میلاد قلندری فولاد مبارکه سپاهان برترین گوش راست، مجتبی حیدرپور گوش چپ، امیرحسین فیروزبخت از نفت و گاز گچساران پست پخش، یاسین کبیریان جو از فولاد مبارکه سپاهان به عنوان خط زن، طاها شکوهی از شهید شاملی کازرون به عنوان پدیده مسابقات و بهرام رستمی به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

همچنین محمد مهدی موسوی برترین مربی، امیدرضا سرپوشی از گیتی پسند به عنوان برترین بازیکن لیگ برتر انتخاب شدند.

کمیته مسابقات با بهره‌گیری از نظرات مربیان لیگ برتر و کارشناسان هندبال در هر پست 3 نام را برای رای‌گیری نهایی انتخاب کرده بود که از طریق صفحه رسمی فدراسیون هندبال و با رای مردم و علاقه مندان به هندبال و نظر کارشناسان یک نفر به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد.

در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، اسبقتان معاون وزیر ورزش و جوانان کشور، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، فداکار استاندار کرمان، پروفسور محمد مهدی زاهدی نماینده اسبق مردم کرمان و راور، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، طیاری رئیس هئیت مدیره باشگاه مس کرمان، تویسرکانی شهردار کرمان، اسماعیلی رئیس هئیت هندبال استان کرمان، بازیان عضو هئیت رئیسه هئیت هندبال استان کرمان، محمد کهندل مدیر پروژه ورزشگاه شهدای مس کرمان ،ایمان فرحبخش مسئول ورزش قهرمانی و پایگاه بسیج ورزشکاران مس کرمان و سعید قرایی مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت مس کرمان حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.
فاطمه زهرا سعیدآبادی دختر کاراته کای کهنوجی برنده جایزه ویژه «قهرمان ایران» شد.

سایت های مرتبط