پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
26 شهریور 1403 | ساعت 18:13
کد خبر :16421
تاریخ انتشار :29 اردیبهشت 1403

پای یک باشگاه لیگ برتری دیگر هم به پرونده فساد باز شد!

در شرایطی که بررسی پرونده فساد مس رفسنجان باز است و روال قانونی خود را طی می‌کند، خبرگزاری مهر اطلاع داد در یک باشگاه دیگر نیز فساد صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، پس از آن که زوایای جدیدی از فساد مالی رخ داده در باشگاه مس رفسنجان منتشر و باعث ورود مراجع قضایی در این پرونده شد، مهدی تاج که برای حضور در کنگره فیفا به تایلند سفر کرده است، تصمیم گرفت از همانجا حکم برکناری خداداد افشاریان رییس کمیته داوران و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات لیگ را صادر کند.

افشاریان در شرایطی از مسئولیت خود برکنار شد که علاوه بر ریاست کمیته داوران، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز بود و همین امر تبعاتی را برای مهدی تاج و فدراسیون فوتبال به همراه خواهد داشت.

پرونده مربوط به فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان نه تنها به راهروهای فدراسیون فوتبال ربط پیدا کرد بلکه سازمان لیگ نیز یکی از اعضای درگیر در این پرونده بود که طی آن سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ چاره‌ای جز استعفا پیدا نکرد تا حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ با آن موافقت کرده و کشوری فرد دبیر فعلی را تا اطلاع ثانوی جانشین مهدی کند.

در حالی که رسیدگی به پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان جریان دارد و هنوز زوایای کامل آن بررسی نشده است، خبرگزاری مهر اطلاع داد در یکی دیگر از باشگاه های لیگ برتری فساد گسترده ای صورت گرفته که بازهم رد پای یک مدیر فوتبالی چشمگیر است و بزودی از مسئولیتش برکنار خواهد شد.

پرونده فساد در این باشگاه لیگ برتری شهرستانی به جریان افتاده و براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده چندین میلیون دلار در این باشگاه به صورت غیرقانونی جابه‌جا شده است.

فساد در دومین باشگاه لیگ برتری در شرایطی وارد رسیدگی قضایی قرار گرفته که مهدی تاج رئیس فدراسیون از نهادهای نظارتی خواسته است به طور جدی و دقیق این پرونده را بررسی و با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.
فاطمه زهرا سعیدآبادی دختر کاراته کای کهنوجی برنده جایزه ویژه «قهرمان ایران» شد.

سایت های مرتبط