پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
29 شهریور 1403 | ساعت 20:26
کد خبر :16532
تاریخ انتشار :12 خرداد 1403

بلیت ۱۱ میلیونی برای تماشای احتمالی جشن قهرمانی؛

پرسپولیس – مس، لاکچری‌ترین مسابقه فوتبال ایران!

با نزدیک شدن به دیدار حساس پرسپولیس – مس رفسنجان، بلیت‌های این مسابقه با ارقام چند میلیونی در بازار سیاه به فروش می‌رسد و کماکان مسئولین مربوطه نسبت به این ماجرا واکنشی نداشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر در هفته پایانی در ورزشگاه آزادی تهران مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

این بازی حساس که به احتمال زیاد قهرمان لیگ برتر فوتبال امسال ایران را مشخص خواهد کرد، امروز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

ساعت بازی پرسپولیس و مس رفسنجان نیز ۱۹:۰۰ به وقت ایران خواهد بود.

تیم پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران به مصاف شمس آذر رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود پرسپولیس خاتمه یافت و همچنین تیم مس رفسنجان هفته گذشته به مصاف استقلال خوزستان رفت و این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال خوزستان پایان یافت.

در فاصله چندین ساعت مانده تا آغاز آخرین هفته از رقابت‌های لیگ بیست و سوم، شرایط برای خرید بلیت حساس‌ترین مسابقه این هفته که بین دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان برگزار خواهد شد؛ شمایل عجییی به خود گرفته است.

با نزدیک شدن به دیدار حساس پرسپولیس – مس رفسنجان، بلیت‌های این مسابقه به واسطه تماشای احتمالی جشن قهرمانی پرسپولیس با ارقام چند میلیونی در بازار سیاه به فروش می‌رسد و کماکان مسئولین مربوطه نسبت به این ماجرا واکنشی نداشته‌اند.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.

سایت های مرتبط