پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
18 شهریور 1403 | ساعت 00:20

کد خبر :12259

تاریخ انتشار :27 اسفند 1401

چهارشنبه آخر سال در کرمان بدون حادثه گذشت

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در چهارشنبه آخر سال با حضور مقتدرانه توام با مدیریت صحنه اجازه ندادیم خواب افراد معاند تعبیر شود و شب خوب و بانشاط و بدون حادثه‌ای در کرمان رقم زده شد.

به گزارش پیله کویر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در چهارشنبه آخر سال با حضور مقتدرانه توام با مدیریت صحنه اجازه ندادیم خواب افراد معاند تعبیر شود و شب خوب و بانشاط و بدون حادثه‌ای در کرمان رقم زده شد.

به گزارش پیله ی کویر، سردار عبدالرضا ناظری در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان اظهار داشت: معاندین برای رقم زدن شب آتشین در چهارشنبه آخر سال برنامه‌ریزی کرده بودند و خواب آشفته آنها تعبیر نشد و با حضور مقتدرانه توام با مدیریت صحنه اجازه ندادیم خواب افراد معاند تعبیر شود و شب خوب، بانشاط و بدون حادثه در کرمان رقم زده شد.

 

وی با اشاره به اینکه کوچکترین تنشی در هیچ رده‌ای از مجموعه انتظامی با سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان نداشته‌ایم، ادامه داد: بیشترین تعامل و تماس را با هم داریم و سازمان قضایی نیروهای مسلح همیشه پشتیبان ماست.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: اگر نیروی مسلح به عنوان متهم احضار می‌شد حقوق شهروندی وی رعایت می‌شد و شاهد حضور نیروهای سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراکز مختلف فرماندهی انتظامی هستیم و همیشه در حفظ حقوق شهروندی بازداشت‌شدگان تاکید دارند.

 

ناظری ابراز داشت: در سه ماه ایام اغتشاشات کرمان که حریف ما نوجوانان و جوانان بودند و در اوج اغتشاشات حتی یک مورد احضار همکاران ما نبود و این برگ درخشانی در پرونده اعمال سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان است و این در حالی‌ست که حقی از کسی تضییع نشد و در اقتدار و اراده نیروها مطلبی ایجاد نشد و نیروهای انتظامی مقتدرانه با مظلومیت و خویشتنداری مدیریت کردند.

 

وی یادآور شد: حجت‌الاسلام رضایی رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان حتی در حوزه اتباع بیگانه غیرمجاز همواره بر حفظ جان آنها در زمان دستگیری تاکید داشت.

انتهای پیام/

 

ناظری افزود: در کمیسیون‌های پیشگیری سایبری نیز شاهد این هستیم که قرارهای بازداشت کمتر از 10 روز تعیین‌تکلیف می‌شد و احکام قاطع و بازدارنده سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان موجب شده کرمان یکی از استان‌های خوب در صیانت کارکنان باشد و جرایم نیروهای مسلح استان در سال جاری کاهش یافته است.

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های اجتماعی

پربازدیدترین های اجتماعی

پربحث ترین های اجتماعی

اعلام قیمت میوه تنظیم بازار شب عید در کرمان

09:38|

27 اسفند 1401

دیارِ حاج قاسم در عزای «شهیدِ جمهور»

07:26|

1 خرداد 1403

زادگاه سردار دل ها آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

09:34|

27 اسفند 1401

از گمنامی تا سبکبالی

12:20|

9 بهمن 1402

روایتی از فاجعه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان

18:55|

24 مهر 1402

نزدیک قله‌ایم، ناامیدی ممنوع!

13:42|

29 مرداد 1402

سایت های مرتبط