پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
29 شهریور 1403 | ساعت 20:31
کد خبر :16553
تاریخ انتشار :13 خرداد 1403

چهارمین باخت متوالی گل گهر در پایان فصل رقم خورد

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بازی هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور خود را با نتیجه ۲ بر یک به ذوب آهن اصفهان واگذار کرد تا طلسم نبردن‌های این تیم در خاتمه جام خلیج فارس به ۱۰ بازی رسیده باشد.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹ عصر شنبه در یک بازی پایانی(هفته ۳۰) رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

سیرجانی ها در شرایطی که نیمه نخست این بازی را با تک گل دقیقه ۲۲ اریک بایناما پیروز به رختکن رفته بودند، اما در ادامه کار با دریافت ۲ گل در دقایق ۵۳ و ۷۲ یک بازی خانگی دیگر را نیز واگذار کردند.

آخرین پیروزی شاگردان مارینوس اوزونیدیس به هفته ۲۰ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور برمی‌گردد، جایی که تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با یک گل تیم قعرنشین و تازه سقوط کرده صنعت نفت آبادان را در یک بازی خانگی از پیش رو برداشت.

بنظر می‌رسد که باوجود صعود تیم گل‌گهر سیرجان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور اما این تیم نتوانسته نتایج لازم را در پایان لیگ برتر به دست بیاورد و گل‌گهری که در هفته های آغازین لیگ برتر به جایگاه صدر جدول رده بندی رسیده بود و در سر رویای کسب سهمیه آسیا را می‌پروراند، در پایان این لیگ در یک سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

تیم گل‌گهر سیرجان با این شکست ۳۶ امتیازی و در جایگاه نهم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس باقی ماند اما ذوب آهن اصفهان با کسب این سه امتیاز ۴۲ امتیازی شد و به رتبه پنجم جام خلیج فارس صعود کرد تا پرونده لیگ برتر امسال با این نتایج برای این تیم ها بسته شده باشد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.

سایت های مرتبط