پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
26 شهریور 1403 | ساعت 16:34
کد خبر :17161
تاریخ انتشار :5 شهریور 1403

کرمانی‌ها و کسب ۴ مدال رنگارنگ از مسابقات آسیایی فیلیپین

کاراته کا‌های کرمانی در مسابقات آسیایی فیلیپین با کسب دو نشان طلا، یک نقره و یک برنز خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، مانیل فیلیپین ۲۰۲۴ در حالی به پایان رسید که تیم ملی رده‌های پایه ایران با ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۹ برنز عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

نمایندگان استان کرمان در این رویداد چهار مدال رنگارنگ (دو طلا، یک نقره و یک برنز) را برای تیم ملی ایران به ارمغان آورد، بدین ترتیب، در وزن ۵۵- کیلوگرم فاطمه زهرا سعید آبادی ۷ بر صفر شمسا الموشارخ از امارات را برد و سپس ۴ بر صفر از سد مالاک الخولادیمی از عربستان گذشت.

در دیدار نیمه نهایی نیز ۹ بر ۷ نگویه از ویتنام را پشت سر گذاشت و به دیدار نهایی راه یافت. در بازی فینال، سعیدآبادی موفق شد مقتدرانه و با نتیجه ۹ بر صفر تین نماینده چین تایپه را مغلوب کند و به مدال طلا برسد.

مهرنگار احمدی دیگر کاراته کای رده سنی امید دختران در وزن ۶۱- کیلوگرم، دور اول ۸ بر صفر آن جنگن از کره جنوبی را برد و راهی نیمه نهایی شد. در این مرحله ۲ بر یک نتیجه را در ثانیه‌های پایانی به پاو یوشین از چین تایپه واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.

احمدی در این مبارزه موفق شد ۹ بر یک هانه عالی از هند را شکست دهد و مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را بر گردن بیندازد.

در وزن ۷۵- کیلوگرم هم محمد عرفان عسگری پور در مبارزه اول ۹ بر یک کال هان فنگ از چین تایپه را برد. سپس ۶ بر صفر از سد دولوو از ویتنام گذشت.

در سومین مبارزه موفق شد ۱۱ بر ۴ محمد نازمیرودو از ترکنستان را از پیش رو بردارد و فینالیست شود. عسگری پور در فینال با نتیجه ۱۲ بر ۴ نورلانو از قرقیزستان را برد و طلایی شد.

ابوالفضل همدم جو نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم جوانان نیز ابتدا ۴ بر صفر رشید سالم از امارات را برد و سپس با نتیجه ۷ بر ۳ اسایتامبی از مالزی را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله ۷ بر ۳ کوتمان ساتیمکول از قرقیزستان را شکست داد و فینالیست شد. همدم جو در فینال ۵ بر صفر نتیجه را به تایو ناکلمورا از ژاپن واگذار کرد و نقره گرفت.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.
فاطمه زهرا سعیدآبادی دختر کاراته کای کهنوجی برنده جایزه ویژه «قهرمان ایران» شد.

سایت های مرتبط