پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
18 شهریور 1403 | ساعت 01:03
کد خبر :15485
تاریخ انتشار :6 دی 1402

گل‌گهر ترسید یا برنامه داشت؛ کدامیک؟!

پیله کویر/امروز همکار عزیزمان آقای شول از رسانه های سیرجانی یادداشتی را انتشار داده اند با این تیتر”گلگهر قربانی بزرگ بی قانونی های فدراسیون”

در این یادداشت وی از عملکرد فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج به شدت انتقاد کرده که بایستی عرض کنیم که انتقاد همکار عزیزمان کامل به جا و درست بوده است.

ایشان در یادداشت خود انتقاد کرده که صحبت های مهدی تاج در خردادماه در رابطه با قانون رعایت سقف بودجه فقط به گل گهر آسیب زده و تیم های استقلال، پرسپولیس،تراکتور و سپاهان با عدم رعایت این قانون، بازیکنان خوب فوتبال کشور را درو کرده و از دیگر تیم های لیگ فاصله گرفته اند.

این انتقاد امین عزیز نیز کاملا منطقی و درست است. اما سوال اینجاست آیا اگر این قانونی که حالا توسط این تیم ها به قول این همکارمان با قالتاق بازی رعایت نشده، نمی بود هم باز گل‌گهر برنامه ای برای جذب ستاره ها داشته یا خیر؟

بایستی عرض کنیم که خیر؛ باشگاه گلگهر به گفته مدیران آن، در این فصل به هیچ وجه به دنبال ستاره ها و بازیکنان گرانقیمت نبوده و نیستند و به دنبال آن هستند با ساختار سازی و پرورش جوانان مستعد بتوانند در سال‌های پیش رو با کمترین هزینه، بهترین عملکرد را ارائه دهند.

آنها به هیچ وجه قهرمانی و کسب سهمیه با پول و میلیاردی خرج کردن نیستند. اما اینکه در چند سال گذشته بیشترین آسیب را در بین تمام تیم های لیگ برتری از داوری، فدراسیون و غیره متوجه گل‌گهر بوده و بس، بر هیچ کس پوشیده نیست.

اما حقیقت این است که گلگهری ها خودشان علاقه ای به جار و جنجال و برخورد با بی عدالتی ندارند و نمی خواهند با طرح شکایت در محاکم بین المللی ورزش از حق خودشان دفاع کنند؛ چرا که در پرونده بازیکن گابنی ، اگرگل‌گهر به دستور ایمان عتیقی که کوتاه آمد، کوتاه نیامده بود و شکایت خود را به دادگاه بین المللی ورزش می برد قطعا فوتبال ایران با محکومیت روبرو می شد.

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط