پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
26 شهریور 1403 | ساعت 18:30
کد خبر :17147
تاریخ انتشار :2 شهریور 1403

یک بُرد و یک تساوی حاصل کار نمایندگان کرمان در لیگ برتر فوتبال

گل‌گهر سیرجان در دومین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال دو بر صفر برابر استقلال خوزستان به برتری رسید اما مس رفسنجان برابر فولاد به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان دردومین هفته از مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دیروز در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که شاگردان تارتار موفق شدند با دو گل سه امتیاز بازی خانگی را به دست آورند.

گل گهر  سیرجان که لیگ را با شکست مقابل ملوان آغاز کرده بود، سه امتیاز بازی خانگی‌اش برابر حریف خوزستانی  را بدست آورد.

گل گهر و استقلال خوزستان نیمه اول را با نتیجه مساوی راهی رختکن شدند امادر دقایق ابتدایی نیمه دوم بالاخره فشار حملات میزبان نتیجه داد و در دقیقه ۵۳ پاس در عمق اریک بایناما برای مسعود زائر کاظمینی به حسن پور حمیدی رسید، اما در ادامه اشتباه این  دوازه بان باعث شد زائر کاظمینی توپ را وارد دروازه استقلال خوزستان کند و گل اول بازی این گونه به ثمر برسد.

گل گهر پس از اینکه با یک گل پیش افتاده بود، فشار حملاتش را روی دروازه استقلال خوزستان حفظ کرد و در دقیقه ۷۷ موفق شد با حرکت زیبای پیمان بابایی به گل برسد.

در ادامه موقعیت خطرناکی روی دوازه تیم‌ها ایجاد نشد و این دیدار با برتری گل‌گهر پایان یافت.

فولاد و مس رفسنجان نیز در چارچوب دومین هفته از مسابقات لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دیروز در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات در خوزستان رضایت دادند.

مس رفسنجان که در هفته اول مقابل تراکتور بازیکنان جدیدش را به دلیل عدم صدور کارت بازی در اختیار نداشت و تن به شکست مقابل تراکتور داده بود در این بازی با تمامی نفرات مقابل فولاد قرار گرفت و حالا با تساوی در هفته دوم اجازه نداد یک صفر بزرگ در جدول امتیازات مقابل اسمش قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.
فاطمه زهرا سعیدآبادی دختر کاراته کای کهنوجی برنده جایزه ویژه «قهرمان ایران» شد.

سایت های مرتبط