پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 09:47

کد خبر :13744

تاریخ انتشار :8 اردیبهشت 1402

سلسله مصاحبه هایی با رئیس هیئت فوتبال کرمان/قسمت دوم؛

کسی که ذی نفع باشد، نمی تواند درمقابل تخلفات، نظر خود را اعمال کند

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، وظیفه رئیس هیئت را حفاظت و صیانت از فوتبال دانست و گفت: کسی که ذی نفع باشد، نمی تواند درمقابل تخلفات، نظر خود را اعمال کند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، یکی از دغدغه های موجود در هیئت های ورزشی حضور رؤسای هیئت ها در هیئت مدیره باشگاه ها و یا پست مشاوریست که این اقدام تاثیر منفی بر عملکرد رؤسای هيئت ها گذاشته که آنها به راحتی نتوانسته اند به وظایف خود در خصوص برخورد با تخلفات عمل کنند، در این خصوص با رئيس هیئت فوتبال استان کرمان گفت و گو کرده ایم.

مهدی جهانشاهی گفت: طی دودهه اخیر رؤسای هیئت های فوتبال به عنوان عضوی از هیئت مدیره بعضی تیم ها و یا به صورت مشاور به بعضی از باشگاه ها وصل شدند؛ ولی این حرکت از روحیه من به دور است.

وی با بیان اینکه من بخش زیادی از سال‌های عمر خود را در فوتبال گذرانده ام و تحصیلاتم مرتبط با این رشته است، تصریح کرد: وظیفه من حفاظت و صیانت از فوتبال و همچنین کمک به نفوذ فوتبال به عمق جامعه است.

جهانشاهی تاکید کرد: آنهایی که باشگاه داری می کنند قطعا مدیران و اعضای هیئت مدیره بزرگ و قوی دارند و هر زمان نیز باشگاه ها از من کمکی بخواهند، حتما من در کنارشان خواهم بود.

وی با تاکید بر اینکه ریس هیئت فوتبال دلیلی ندارد در هیت مدیره باشگاه ها عضو شود، تاکید کرد: کسی که وظیفه نظارت دارد، نمی تواند عضو هیئت مدیره باشگاه ها شود و نباید ذینفع باشد.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: کسی که ذی نفع باشد، نمی تواند درمقابل تخلفات، نظر خود را اعمال کند و این خلاف اخلاق ورزشی است.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

آخرین های پیله شو

سایت های مرتبط