پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
27 مهر 1403 | ساعت 02:40

کد خبر :13680

تاریخ انتشار :3 اردیبهشت 1402

از آرمان گهر چه خبر؟

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، ماجراهای باشگاه آرمان گهر سیرجان این روزها نقل بسیاری از محافل استان کرمان شده است، گرچه فعلاً به دستور استاندار کرمان این سهمیه در سیرجان باقی مانده است اما به نظر می رسد باشگاه آرمان گهر دیگر قصد تیم داری ندارد و سهام خود را بفروشد. آخرین شنیده ها حاکی از آن است، مهدی جهانگیری مدیر گروه مجموعه اقتصادی گردشگری به همراه مجید مکی‌زاده و تعدادی دیگر از افراد شاخص سیرجانی به درخواست فوتبالی‌های شهر سیرجان حاضر شده اند سهمیه باشگاه آرمان گهر را خریداری کنند.

در حال بررسی فضای مجازی سیرجان و عکس العمل مسئولان سیرجانی در خصوص این خبر بودیم که با مطلبی جالب برخورد کردیم.

«ناصر گل‌محمدی متولی ورزش شهرستان سیرجان گُم شده، از یابنده تقاضا داریم به ما اطلاع دهد».

این طعنه یکی از رسانه های سیرجان در خصوص اتفاقات اخیر است، با انحلال باشگاه گهر زمین سیرجان و عدم تیمداری، فروش باشگاه آرمان گهر سیرجان و اخباری از شهرداری سیرجان، نشان می دهد این روزها وضعیت ورزش سیرجان بحرانی است و  عجیب است که هنوز هیچ فرد و مدیری به طور رسمی در خصوص اتفاقات اخیر ورزش سیرجان اظهار نظر رسمی نکرده است.

در مورد آخرین وضعیت تیم آرمان گهر سیرجان باید گفت، با ورود استاندار، فعلاً جلوی خروج سهمیه تیم آرمان گهر از استان گرفته شده است. در بالا اشاره کردیم، تعدادی از اهالی ورزش در شهر سیرجان از مهدی جهانگیری مدیرعامل بانک گردشگری و مالک چندین هلدینگ قدرتمند کشور که اصالتی کرمانی و سیرجانی دارند، تقاضا کرده اند تا بیاید و با خرید سهمیه آرمان گهر، فوتبال سیرجان را از فروش به افراد غیر، نجات دهند.

طبق آخرین پیگیری‌های خبرنگار ما در این خصوص، جهانگیری عنوان کرده که می‌آید و این سهمیه را از آرمان گهر خریداری می‌کند، منتهی باید شهباز حسن‌پور، نماینده شهر، استاندار و فرماندار از وی بخواهند و شرایط را مهیا کنند تا بیایند و سهام باشگاه آرمان گهر را خریداری کند.

به نظر می رسد، اگر این اتفاق رقم بخورد و این سهمیه به مهدی جهانگیری و رفقا برسد، به زودی شاهد بستن تیمی قدرتمند از سوی سیرجانی‌ها و صعود آنها به لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

آخرین های پیله شو

سایت های مرتبط