پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
26 شهریور 1403 | ساعت 15:53
کد خبر :13686
تاریخ انتشار :3 اردیبهشت 1402

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان:

در صورت تامین حداقل زیرساخت‌ها، بازی ها با حضور تماشاگر خواهد بود

علی اسدی گفت: تلاش استان بر حضور تماشاگر و استفاده از این ظرفیت در مسابقات است و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا بازی مس رفسنجان و مس کرمان، مشکلات برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، علی اسدی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان در ارتباط با برگزاری بدون حضور تماشاگرِ بازی تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان گفت: همه تلاش مجموعه استان و استانداری کرمان برای مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال، برگزاری شايسته این مسابقات است.

وی افزود: علی‌رغم تلاش کمیسیون‌های امنیتی و ورزشی استان و تاکید بر تامین زیرساخت مناسب از سوی باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات، اماظاهرا باشگاه‌ها عزمی برای رفع مشکلات و موانع ایمنی و امنیتی ندارند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ‌کرمان تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم که بازی‌ با حضور تماشاگر برگزار شود و به همین‌ منظور نیروهای نظارتی و انتظامی از مجموعه شرایط ورزشگاه بررسی های لازم را به عمل آوردند، که مشخص شد برای رفع مشکلات و موانع، کاری انجام نشده است.

اسدی بیان کرد: تلاش استانداری بر حضور تماشاگر و استفاده از این ظرفیت در مسابقات فوتبال است و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا بازی مس رفسنجان و مس کرمان، مشکلات برطرف شوند.

وی گفت: بحث گیت‌های ورود و خروج و امکان کنترل بلیت‌های فروخته شده از حداقل‌ترین و بدیهی‌ترین نکاتی است که باید رعایت شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان اظهار داشت: در بازی مس کرمان و پرسپولیس، دو برابر ورزشگاه تماشاگر حضور پیدا کردند و جمعیت زیادی پشت درب‌ها ماندند که بی‌تدبیری بود.

اسدی با تاکید بر اینکه مصوبه شورای تامین استان را گرفته‌ایم که بر وضعیت باشگاه‌ها نظارت شود، افزود: ما ایمنی و امنیت تماشاگران را در نظر داریم.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سقوط بالگرد هلال احمر در شهر بافت سوال‌هایی را در مورد دلیل استفاده از این بالگرد هلال احمر ایجاد کرده است.
صنعت مس رفسنجان با پیروزی مقابل رعد پدافند هوایی تهران در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد.
رقابت های لیگ برتر هندبال کشور از روز 15 فروردین ماه سال 1402 از سر گرفته خواهد شد تا تیم هندبال مس کرمان نیز رقابت های خود در این فصل دنبال کند.
فاطمه زهرا سعیدآبادی دختر کاراته کای کهنوجی برنده جایزه ویژه «قهرمان ایران» شد.
پرسپولیس در یک بازی حساس و نفسگیر با نتیجه دو بر یک گل‌گهر سیرجان را مغلوب کرد.

سایت های مرتبط