پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
27 مهر 1403 | ساعت 16:14

کد خبر :13735

تاریخ انتشار :8 اردیبهشت 1402

سلسله مصاحبه هایی با رئیس هیئت فوتبال کرمان/قسمت اول؛

پذیرای ایده های افراد و منتقدان برای پیشبرد اهداف هیئت هستم

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مجمع من را انتخاب کرد و تا زمانی تشخیص دهد من در خدمت همه و پذیرای ایده ها و افکار افراد و منتقدان برای پیشبرد اهداف هیئت هستم.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، در اسفندماه 1400بود که مهدی جهانشاهی مدیراسبق باشگاه شهرداری سیرجان در انتخابات هیئت فوتبال استان کرمان موفق شد، با دستیابی به 28 رای، ریاست این دوره را برعهده بگیرد.

در این رقابت نزدیک که بین مهدی جهانشاهی و علیرضا کهوری (داور اسبق فوتبال ایران) دنبال شد، آنها در دور اول با دستیابی به 13 رای راهی مرحله دوم شدند. در مرحله حساس انتخاب ریاست هیئت فوتبال استان کرمان اما در نهایت این مدیرعامل اسبق باشگاه شهرداری سیرجان بود که با 28 رای از 46 رای توانست این پست را در اختیار گیرد.

چند ماهی از انتصاب وی نگذشت که هر روز صحبت‌ها در خصوص استعفا و یا برکنار کردن وی شنیده می‌شد اما اتفاقی نیفتاد، این دغدغه در فوتبال سبب شد که به سراغ مهدی جهانشاهی برویم.

مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اعلام اینکه بنده، در این دوره به عنوان رئیس هیئت فوتبال انتخاب شدم و در این مدت صادقانه نهایت همکاری با مجموعه و همه افرادی که با هیئت تعامل داشتند را داشتم، گفت: من واقعا به عنوان خدمتگزار انتخاب شدم و و هر فرد دیگری هم بود، من کمک می کردم تا شاهد موفقیت در فوتبال باشیم؛ زیرا فوتبال جایی نیست که قرار باشد هر فرد به خودش نگاه کند.

وی افزود: در فوتبال افراد با سلیقه های مختلفی وجود دارند و ما نسبت به همه افراد باید پاسخگو باشیم.

جهانشاهی تصریح کرد: در هیئت به روی همه باز است، از همه استقبال می کنیم و با هیچ کسی نیز مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: یک واقعیت وجود دارد، من خوشبختانه در برگزاری انتخابات، بدنه هیئت، در فوتبال شهرستان ها و … نقشی نداشتم، مجمع من را انتخاب کرد و تا زمانی مجمع تشخیص دهد من در خدمت همه هستم و پذیرای ایده ها و افکار همه افراد و منتقدان برای پیشبرد اهداف هیئت هستم.

ادامه دارد…

0

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

آخرین های پیله شو

سایت های مرتبط