پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
27 مهر 1403 | ساعت 04:40

کد خبر :14515

تاریخ انتشار :7 مرداد 1402

🛑قابل توجه باشگاه مس؛

«با ترک زاده بازی نکنید لطفاً!»

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، از قدیم در باشگاه مس کرمان رسم غلطی باب بوده و آن اینکه برخی مدیران معتقد بوده اند که غیربومی ها خوبند و بومی ها نه، به غیربومی ها باید پول و امکانات داد اما به بومی ها خیر، غیربومی ها تاج سر هستند و بومی ها نه.

بیش از ۴۰ مربی در فقط شهر کرمان دارای بالاترین مدرک مربیگری فوتبال هستند اما یا خانه نشین هستند و یا در تیم های پایه ای درجا می زنند؛ چرا؟!

چون برخی از مدیران باشگاه مس همیشه نگاه آنها به بعد از باغین بوده تا به شهر کرمان!. چون آنها اصلا به بومی ها اعتقادی نداشته اند. اما بحث امروز ما رضا ترک زاده است و کار هم نداریم که عملکرد او در سالهای اخیر در تیم های مختلف خوب بوده یا بد، به او امکانات لازم داده اند یا نه؛

بحث ما این است چرا فکر می کنند رفتار آنها در قبال ایشان و خیلی دیگر از مربیان دیده نمی شود و مشهود نیست؟!‌علی قرایی مدیرعامل این باشگاه، شنیده شده در انتهای فصل گذشته لیگ برتر که هنوز مس سقوط نکرده بود با ترکزاده تماس گرفته و از او خواسته از قزوین به کرمان بیاید و به او نیاز دارد اما هیچ استفاده ای از وی نشد.

در شروع این فصل باز شنیده شده به او قول حضور در کادر فنی تیم فوتبال بزرگسال را داده اما باز هیچی. اما بعد از عدم حضور وی در کادر فنی تیم بزرگسال، طی حکمی ایشان را به عنوان رییس سازمان فوتبال باشگاه مس کرمان معرفی کردند که با این حکم عملا تمام فوتبال باشگاه مس از جمله تیم بزرگسال هم زیر نظر وی قرار می گرفت اما به یکباره گویا جناب محمودی نیا و‌ عده دیگری این حکم را برنتابیده و مدیرعامل این باشگاه حکم او تغییر داده و وی را به عنوان رییس سازمان فوتبال تیم های پایه معرفی کرده است؛ حکمی که باز هم دردسرهایی برای ترک زاده به همراه داشته است.

رضا ستاری رییس آکادمی باشگاه مس است و ترکزاده رییس سازمان فوتبال تیم های پایه. رضا ترک زاده با این حکم عملا باید بالای سر ستاری باید باشد اما ستاری گویا این حکم را بر نمی تابد‌ و این معضلی است که مسوولین باشگاه به وجود آورده اند؛ یک مربی را با حکمی عجیب در رأس سازمان فوتبال تیم های پایه قرار داده اند اما عملا او را وارد یک چالش بزرگ کرده اند؛ هم از مربیگری او را دور کرده اند و هم وی را با عده ای درگیر.

1

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

پربازدیدترین های تلنگر

پربحث ترین های تلنگر

سایت های مرتبط