پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
27 مهر 1403 | ساعت 05:06

کد خبر :14519

تاریخ انتشار :7 مرداد 1402

به گفته علی رستمی؛

«همراهان من همراهم خواهند رفت»

رستمی رفت، شما نمی روید؟!

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، سه شنبه بود که خبری جذاب، استان کرمانی ها را خوشحال کرد؛ به خصوص بخش اعظمی از خانواده بزرگ مس؛ از ورزشی ها گرفته تا خیلی های دیگر!.

متن خبر این بود؛ «علی رستمی از مدیریت شرکت مس برکنار و خرمی شاد جایگزین ایشان شد!». در لحظات اولیه انتشار این خبر باورمان نمی شد؛ چون از همان ماههای اول ریاست رستمی بر شرکت ملی مس، هر روز شایعه کنار گذاشته شدن ایشان منتشر می شد اما عملا اتفاق خاصی رخ نمی داد تا اینکه روز موعود فرا رسید و اینبار در واقعیت، رستمی کنار رفت و خرمی شاد جایگزین ایشان شد!.

رستمی از شرکت مس رفت اما آیا افرادی که با وی به شرکت مس آمدند و هم چنین مدیران و افرادی که ایشان در باشگاههای مس منصوب کرد قصد ماندن دارند؟! آنها نمی خواهند با رستمی بروند؟

یادمان نمی رود که علی رستمی چند ماه پیش، در جلسه مطبوعاتی با اصحاب رسانه کرمان در پاسخ به سوال یکی از همکاران رسانه ای در رابطه با ورود اتوبوسی عده ای به همراه ایشان به شرکت مس چه گفت! یادمان نمی رود که ایشان گفت؛ هر فردی با من آمده با رفتن من قطعا خواهد رفت!»

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم افرادی که در دوره ریاست رستمی در شرکت ملی مس، در مجتمع های مختلف، شرکت های مختلف و همچنین باشگاههای مس پست گرفتند و از جمله افرادی که به بهانه های مختلف منتقد وی بودند اما به عضویت هیات مدیره برخی شرکت ها در آمدند، خودشان خواهند رفت یا کار را به خرمی شاد خواهند سپرد!؟ اما ذکر یک موضوعی ضروری است؛ دغدغه ما بیشتر ورزش شرکت مس و باشگاههای مس است و منتظر خواهیم ماند ببینیم افرادی که در دوره ریاست رستمی پست گرفتند آیا سوار اتوبوس خروج از مجموعه مس خواهند شد یا زحمت آن بر گردن آقای خرمی شاد خواهد افتاد؟!

0

دیدگاه ها

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مطالب مرتبط

پربازدیدترین های تلنگر

پربحث ترین های تلنگر

سایت های مرتبط