پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
27 مهر 1403 | ساعت 08:12
کد خبر :15534
تاریخ انتشار :18 دی 1402

لغو بازی مس کرمان به دلیل عدم حضور حریف

قرار بود تیم والیبال مس کرمان از ساعت 16 عصر امروز در سالن تربیت کرمان میزبان تیم نام آوران تنکابن باشد که این دیدار به دلیل غیبت میهمان برگزار نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، در جلسه هماهنگی شب قبل از این بازی رسما اعلام شد که حریف تیم والیبال مس کرمان در این بازی حاضر نخواهد شد؛ اما تیم مس کرمان مطابق مقررات تمامی شرایط برگزاری بازی را فراهم خواهد کرد که بدین ترتیب پیروزی این بازی از طریق حکم انضباطی برای تیم مس کرمان در نظر گرفته خواهد شد.

این در حالی بود که تیم والیبال مس کرمان پس از سه بازی خارج از خانه در هفته های قبل، در این بازی میزبان حریف خود در رقابت های لیگ یک بود که این دیدار نیز بدین ترتیب لغو شد تا در ساعت 16 عصر دوشنبه هواداران تیم های مس کرمان امکان حمایت از دیگر تیم باشگاه مس یعنی بسکتبال مس کرمان را در سالن شهید تجلی شهر کرمان داشته باشند.

تیم والیبال مس کرمان بدین ترتیب به چهارمین پیروزی این فصل خود دست یافت تا بازی هفته آینده خود را روز جمعه 22 دی ماه در زمین تیم مهرگان نور برگزار کند و سپس بازی معوقه خود را روز سه شنبه 26 دی ماه در کرمان برابر تیم مس سونگون برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.
فاطمه زهرا سعیدآبادی دختر کاراته کای کهنوجی برنده جایزه ویژه «قهرمان ایران» شد.

سایت های مرتبط