پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
27 مهر 1403 | ساعت 08:13
کد خبر :15716
تاریخ انتشار :27 بهمن 1402

بازگشت رکابزن روشندل سیرجانی از عمان

دوچرخه سوار روشندل سیرجانی با پیام «کودکان غزه، صلح و آرامش و امنیت» از کشور عمان به سیرجان بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، روشندل سیرجانی، پیام صلح و آرامش برای مردم بی دفاع و مظلوم غزه را در کشور عمان به پادشاه این کشور رساند.

محمد رضا مهنی روشندل تحت پوشش بهزیستی سیرجان گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عید مبعث و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله توریستی گلزارشهدای کرمان از پایگاه مقامت جهان اسلام گلزار شهدای کرمان حرکت خود را به کشور عمان آغاز کردم و پس از ۳۰۰ کیلومتر رکاب زنی در کشور عمان و دیدار با سفیر ایران در کشور عمان و مسئولین این کشوراز جمله سلطان قابوس پیام صلح و دوستی ملت ایران را به مردم عمان ابلاغ کردیم و خواستار حمایت جامعه جهانی از مردم به ویژه کودکان مظلوم غزه شدیم.

سروش قاسمی مربی و همراه روشندل محمد رضا مهنی هم در مراسم استقبال گفت: ما طی مدت بیش از پنج روز ۲۰۰ کیلومتر در خاک ایران و ۳۰۰ کیلومتر در خاک عمان را رکاب زدیم و با نیت پیروزی جبهه مقاومت در سراسر جهان از مرقد حاج قاسم در کرمان حرکت کردیم تا به کشور‌های مسلمان اعلام کنیم، نسل کشی صهیونیست‌ها و کشتار کودکان باید متوقف شود.

وی با اعلام اینکه مردم و کودکان غزه که بیگناه و مظلومانه به خاک و خون کشیده می‌شوند، صلح، امنیت و آرامش می‌خواهند، افزود: اکنون کجا هستند وجدان‌های بیدار ملت‌های جهان تا مقابل این ظلم و جنایات صهیونیست‌ها و آمریکا بایستند.

انتهای پیام/ب

 

 

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.
فاطمه زهرا سعیدآبادی دختر کاراته کای کهنوجی برنده جایزه ویژه «قهرمان ایران» شد.

سایت های مرتبط