پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
26 شهریور 1403 | ساعت 18:05
کد خبر :16171
تاریخ انتشار :5 اردیبهشت 1403

اولین پارک ورزش‌محور کرمان بزودی افتتاح می‌شود

به‌همت هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان بزودی اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در اقشار مختلف جامعه با همکاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمان و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، روح‌اللّٰه مطهری رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان کرمان گفت: طی هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از ارگانهای ذیربط یکی از اهداف طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان.های سطح شهر کر‌مان و اکنون در مرحله دوم ورزش‌محور‌ شدن بوستان‌ها، حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان در جهت توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی این هیئت فعالیت می‌کنند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت اقشار مختلف جامعه فراهم کنیم.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز ضمن تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی اقشار مختلف را پوشش می‌دهد و در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

کمساری عضو شورای شهر کرمان نیز بیان کرد: کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی در شورای شهر متولی بحث ورزش هستند و با دیدگاه تعامل با شهرداری در جهت ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان در جهت معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی بخصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: به دلیل نیاز به انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان هم باید به عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شود.

انتهای پیام/ب

 

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.
فاطمه زهرا سعیدآبادی دختر کاراته کای کهنوجی برنده جایزه ویژه «قهرمان ایران» شد.

سایت های مرتبط