پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
29 شهریور 1403 | ساعت 20:31
کد خبر :16530
تاریخ انتشار :12 خرداد 1403

سرمربی گل‌گهر سیرجان:

چهار بازیکن را در اختیار نداریم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان همانند بازی‌های گذشته چهار بازیکن از جمله مسیح زاهدی، مهدی تیکدری‌نژاد، قائم اسلامی خواه را در اختیار نداریم.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، مارینوس اوزونیدیس عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور افزود: باید این بازی را ببریم تا لیگ را به خوبی تمام کنیم و ۲ رده در جدول بالا بیاییم.

وی اضافه کرد: مثل همیشه مشکلاتی داریم، اما اینکه بازیکنان خوب بازی کنند برای ما مهم است. ما باید خوب بازی کنیم و بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تصریح کرد: بازی آخر مثل همیشه خوب بازی کردیم، اما این مسابقه را واگذار کردیم و حالا احتیاج داریم بازی فردا را ببریم.

مارینوس اوزونیدیس عنوان کرد: انتظار نداشتیم که با وجود سبک اجرا و شایستگی این تیم در اینجا باشیم، ما در این رده هستیم، زیرا اشتباهاتی داشتیم و امیدوارم در بازی فردا این اشتباهات را نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز ما روی بازی فردا مقابل ذوب آهن اصفهان است و پس از پایان لیگ در مورد مسائل دیگر صحبت می‌کنم، گفت: خودم مسئول نتایج این تیم هستم، ما خودمان نتیجه بازی‌ها را واگذار می‌کنیم و این شکست‌ها به خاطر اجرای فوق العاده حریفان نیست.

در مقابل محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با وجود حضور در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل گهر حاضر نشد.

برخی افراد و رسانه‌ها علت حاضر نشدن ربیعی سرمربی ذوب آهن اصفهان در این نشست را مربوط با اتفاقات سال‌های گذشته و مرتبط با حضور این سرمربی در تیم مس رفسنجان می‌دانند.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت ۲۰ امروز شنبه در هفته ۳۰ و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور (جام خلیج فارس) مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان می رود.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.

سایت های مرتبط