پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
29 شهریور 1403 | ساعت 09:01
کد خبر :16745
تاریخ انتشار :3 تیر 1403

وزیر صمت خطاب به دکتر عتیقی؛

“شما مدیری بسیار توانمند، سالم و پاکدست هستید”

وزیر صمت خطاب به مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: شما مدیری بسیار توانمند، سالم و پاکدست هستید، پس همواره الگو بمانید و فساد را تحمل نکنید و با آن بجنگید.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، دکتر علی‌آبادی همچنین با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و توان مدیریتی در مجموعه گل‌گهر تصریح کرد: مهندسین خود را تقویت کنید و با نهاد‌های علمی و دانش‌بنیان در داخل و خارج از کشور ارتباط بگیرید و از عقل و ظرفیت‌های دانشی آنها بیاموزید.

وی با اشاره به افتتاح واحد سوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گهر انرژی گفت: افتخار ما و شما این است که این نیروگاه تمام و کمال ایرانی است و با فکر و تدبیر و مدل کنترل ایرانی به بهره‌برداری رسیده است.

دکتر علی‌آبادی خطاب به همه مدیران منطقه گل‌گهر از آنها خواست، به سمت خلق ارزش و بهره‌وری بالاتر بروند.

وزیر صمت افزود: شدت انرژی را کاهش دهید و با بالا بردن ارزش افزوده و صادرات به دنیا نشان دهید که بعد از ۴۵ سال تحریم، سرمان با افتخار بالاست و در مسیر امید هستیم.

در این مراسم که استاندار کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس از دیگر سخنرانان آن بودند، مدیرعامل شرکت گل‌گهر وزیر صمت را شخصیتی الگو هم از نظر فنی و تخصصی و هم از نظر اخلاقی برای همه مدیران صنعتی کشور معرفی کرد و گفت: باید از این ذخیره ارزشمند بیشترین استفاده را ببریم.

انتهای پیام/ب

1

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط