پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
30 شهریور 1403 | ساعت 08:39
کد خبر :16751
تاریخ انتشار :4 تیر 1403

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

ورزشکاران نقش موثری در افزایش مشارکت انتخاباتی دارند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ورزشکاران با ایجاد شور، هیجان و حضور انتخاباتی خود می‌توانند بیشترین تاثیر را در افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، سردار محمدعلی نظر صبح امروز در نشست روسای هیئت‌های ورزشی و نخبگان ورزش با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری و مشارکت حداکثری جامعه ورزش و جوانان گفت: شرایط امروز کشور ما از نظر بین‌المللی حساس است و بعد از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق مورد توجه آحاد آزادگان دنیا قرار گرفته‌ایم.

وی از شهید امیرعبداللهیان به‌عنوان حاج‌قاسمِ دیپلماسی نام برد و بیان داشت: شهید امیرعبداللهیان قبل، حین و بعد از عملیات وعده صادق به‌صورت شجاعانه پیگر مسائل بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهوری سخن به‌میان آورد و شهید آیت‌الله رئیسی را فردی مخلص، مردمی و صادق خواند و تصریح کرد: در سفر استانی رئیس‌جمهوری به کرمان از نزدیک خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی را دیدم و وی برای نوکری و خدمت به مردم شور و هیجان خاصی داشت و خصوصیات رئیس‌جمهور شهید را برای انتخاب رئیس‌جمهور بعدی در نظر بگیریم.

سردار نظری همچنین حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای در روز جمعه ۸ تیرماه‌جاری را مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمن در فضای حقیقی و مجازی به‌دنبال تضعیف انتخابات است؛ بنابراین ما هم باید حضور بیشتری در پای صندوق رای داشته باشیم.

وی ابراز داشت: قشر ورزشکار و سیستم ورزش می‌تواند پس از آموزش و پرورش، کمک زیادی به نظام تربیتی و کادر تراز انقلاب آینده کشور داشته باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ورزش را از نوجوانی آغاز کرده‌ام، تصریح کرد: ورزشکاران ما به الگو‌های ورزشی خود علاقه دارند و اگر این الگو در راستای تراز انقلاب قرار گیرد، تاثیر تربیتی در جامعه ورزش می‌گذارد.

سردار نظری خواستار تولید محتوا در فضای مجازی برای ورزشکاران شد و ایجاد فرهنگ سازی برای این قشر با برگزاری یادواره شهدای ورزشکار را مورد تاکید قرار داد.

وی با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: ورزشکاران می‌توانند نقش پررنگی در برپایی جشن‌های عید غدیر داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ورزشکاران با ایجاد شور، هیجان و حضور انتخاباتی خود می‌توانند بیشترین تاثیر را در افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

نظری افزود: نیاز به سیاست‌گذاری کلان نداریم و برنامه‌ها تا ۴۰ سال آینده ترسیم شده و نقشه راه هم آماده است و باید حرکت کنیم و رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که بدود و نوکری و خدمت کند.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید نگاه به توانمندی داخل داشته باشد و نگاهش به کشور‌هایی باشد که به‌دنبال همکاری سالم با ما هستند.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

جدیدترین رتبه بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد که در این رتبه بندی نمایندگان استان کرمان خوش درخشیده اند.

سایت های مرتبط