پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
2 آبان 1403 | ساعت 06:32
کد خبر :16817
تاریخ انتشار :11 تیر 1403

برنامه های گهرزمین برای درخشش در ایران، آسیا و جهان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گهر زمین سیرجان گفت: با جذب بازیکنانی که داشته ایم، به دنبال یک هدفگذاری حرفه‌ای و یک آینده نگری هستیم تا ان شاءالله بتوانیم در فوتسال کشور و حتی آسیا و جهان بدرخشیم.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، سید مسلم حسینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گهر زمین سیرجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پیله کویر با اعلام اینکه بنده تقریباً از سال ۸۰، سابقه ورزشی در رشته فوتبال در لیگ‌های تهران و سال ۸۹ در لیگ یک کشور (گل گهر سیرجان) را دارم، به مدارک کسب شده از سوی خود اشاره کرد و گفت: اکنون مدرک ورزشی مربیگری ژیمناستیک و مربیگری فوتبال سطح یک ایران را در پرونده دارم و کارشناس ارشد مدیریت ورزشی و کارشناس ارشد مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی هستم.

وی در همان ابتدا از دکتر محمد محیاپور، مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن گهر زمین تشکر و قدردانی کرد. وی افزود: خدا را شاکریم که امروز تیم خوب گهر زمین،‌با جذب بازیکنانی که داشته، به دنبال یک هدفگذاری حرفه‌ای و یک آینده نگری است تا ان شاءالله بتواند در فوتسال کشور و حتی آسیا و جهان بدرخشد.

حسینی در پاسخ به این سوال که تیم به اذعان خیلی‌ها گران قیمت بسته شده و کهکشانی دیده می‌شود، تصریح کرد: چنین قضیه ای صحت ندارد و ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم اما باید گفت، تیم‌های کهکشانی ۹ یا ۱۰ بازیکن ملی پوش را در اختیار دارند و اکثراً تیم‌هایی هستند که هزینه‌های زیادی را در زمینه فوتسال کشور می کنند؛ ولی ما برای اینکه یک هدف گذاری بسیار خوب برای آینده باشگاه داشته باشیم، جذب سه بازیکن مطرح را در دستور کار خود قرار دادیم و توانستیم با آن شرایطی که از مجموعه بزرگ خودمان کسب اجازه داشتیم، بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند تیم کهکشانی بسته شده، نه اینطور نیست، بسیاری از تیم‌های دیگر هم به دنبال جذب این بازیکنان بودند؛ ولی با توجه به نظم پرداختی بسیار عالی که باشگاه ما داشت، سبب شد، این بازیکنان بدون اتفاق خاصی به تیم ما ورود کنند، حتی شاید پیشنهادات بهتری هم داشتند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گهر زمین سیرجان در بخش دیگری از صحبت های خود، دکتر محیاپور را انسانی متخصص، فنی و با علم دانست و بیان داشت: وی در هر زمینه‌ای که فعالیت داشته اند رویکردشان خیلی پویا بوده است و ذهنشان، کارهایشان و حتی افرادی که در مجموعه‌شان استفاده کرده‌اند افرادی هستند که به دنبال دستیابی به این پویایی اند و قطعاً اگر حمایت این دوستان، پشت سر بازیکنان، تیم و باشگاه نبود، امروز اصلاً باشگاهی وجود نداشت.

حسینی با بیان اینکه هیچ گاه در فوتبال، فوتسال و سایر ورزش‌ها نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد که این تیم قهرمان است، گفت: اما هدف گذاری باشگاه ما اینگونه بوده است که با جذب بازیکنانی که داشته‌ایم پرقدرت در فصل حاضر شویم؛ هرچند قهرمانی را دوست داریم ولی از اکنون نمی‌توان قطعی گفت که ما قهرمانیم اما این هدفمان است و ان شاءالله که به این هدف برسیم و در این راستا نیز تمام تلاش خود را طی این فصل برای تحقق هدف خود بکار می بندیم.

وی با اذعان به اینکه در گل گهر با دکتر اسفندیارپور برادر و دوست هستیم، افزود: دوستان گل گهر در ورزش شهرستان سیرجان خیلی زحمت کشیدند و اکنون رشته هایی مثل بسکتبال، والیبال، کشتی و فوتبال را پوشش می دهند؛ ولی ما فقط اختصاصی به فوتسال رو آورده ایم و هدف ما فقط فوتسال است و کلّاً اختصاصی به این موضوع می‌پردازیم و اگر ما و باشگاه گل گهر به همین صورت عمل کنیم، کمک بسیار خوبی برای شهرستان سیرجان می‌شود و می‌توان گفت، یک پکیج کامل در کنار هم است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گهر زمین سیرجان در خصوص اردوی پیش فصل گهر زمین به میزبانی مشهد، از تاریخ ۶ تا ۱۰ تیر ماه اشاره کرد و یادآور شد: خدا را شکر یک اردوی خیلی خوب در مشهد مقدس داشتیم، ممنون از تیم ملی افغانستان که برگزاری این اردو و هماهنگی‌هایش را انجام دادند.

حسینی با اعلام اینکه تیم‌هایی که در این اردو حضور داشتند تیم‌های خوب و پرقدرتی بودند، تصریح کرد: پالایش نفت اصفهان، فرش آرای مشهد و تیم ملی افغانستان از جمله تیم هایی بودند که در این اردو حضور داشتند و طی این مدت پنج روزه، بازی‌هایی که انجام شد، بازی‌های سنگین و خوبی برگزار شد که محک خوبی برای تیم ما بود.

وی بیان داشت: تیم ملی افغانستان با تمام بازیکنان خود که در قهرمانی آسیا حضور داشتند در این تورنمنت چهارجانبه حاضر شده بود و واقعاً تیم خوب، جنگنده، دونده و بسیار عالی بود که واقعا بازی سنگینی برای ما بود اما در آخرین بازی این تورنمنت به تساوی ۳ـ۳ رضایت داد و با این نتیجه تیم گهرزمین با دو پیروزی و یک مساوی به مقام قهرمانی این رقابت دست یافت.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

پرونده رقابت‌های شطرنج لیگ برتر باشگاه‌های کشور سرانجام با قهرمانی تیم پولاد نوین معدن پویا کرمان بسته شد.

سایت های مرتبط