پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
28 شهریور 1403 | ساعت 23:24
کد خبر :16843
تاریخ انتشار :12 تیر 1403

مدیرکل ورزش کرمان:

برای رسیدگی به امورات بازنشستگان، کارگروه تخصصی تشکیل می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از تشکیل کارگروه تخصصی برای رسیدگی به امورات بازنشستگان این اداره کل ذیل معاونت توسعه منابع و مدیریت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان که در تالار بهارستان برگزار شد، گفت: ما افتخار داشتیم در زمان شروع به کارمان در این مجموعه عظیم و گسترده، از بسیاری از شما بزرگواران درس یاد بگیریم و زحمات شما رافراموش نمی‌کنیم.

وی امروز را روزی به یاد ماندنی برای جامعه ورزش عنوان کرد و افزود: امروز بسیاری از خاطرات گذشته برای همه مرور شد، شما صادقانه و عاشقانه در کنار بسیاری از محدودیت هایی، چون کمبود نیروی انسانی و گستردگی جمعیت مخاطب و جوان که در گذشته وجود داشت، ایثار و از خودگذشتگی کردید تا رضایتمندی ایجاد کنید و این قابل تقدیر است.

پاریزی در ادامه از کسانی یاد کرد که سال‌ها در این حوزه تلاش کرده اند، اما امروز جایشان در بین همه خالیست.

وی تصریح کرد: در کنار همه تلاش‌هایی که در زمینه زیرساخت‌ها، احداث زمین‌های ورزشی و چمنی و … انجام می‌شود، باید از احوال بازنشستگان این مجموعه بیشتر با خبر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با توجه به اینکه ممکن است بازنشستگانمان در بحث معیشت، بیماری، اشتغال فرزندان و … دچار مشکل باشند، لذا باید ذیل معاونت توسعه منابع و مدیریت، کارگروه تخصصی برای رسیدگی به این امورات بازنشستگان تشکیل شود تا ما بیشتر در جریان امور این بزرگواران قرار بگیریم.

پاریزی افزود: امیدواریم همه زحماتی که صادقانه و خالصانه طی سالیان عمرتان و روز‌های جوانیتان برای اعتلای مردم و فرزندان این استان و برای ارتقای سلامت خانواده‌ها و جامعه کشیده اید همه اینها صدقه سلامتی خودتان و خانواده هایتان باشد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط