پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
5 مرداد 1403 | ساعت 22:22
کد خبر :13803
تاریخ انتشار :13 اردیبهشت 1402

آخرین وضعیت نمایندگان کرمان در لیگ برتر

مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر فوتبال همچنان برای بقا و ثبات جایگاه در جدالند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، مس کرمان جمعه شب در دیداری حساس باید به مصاف تراکتور تبریز برود. در حقیقت دیدار مس مقابل تراکتور علاوه بر اینکه در راه بقای مس در لیگ برتر می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد، این بازی برای دو نماینده دیگر استان کرمان یعنی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا تراکتور رقیب این دو تیم در کسب جایگاه چهارمی جدول است.

مس اگر بتواند از تراکتور امتیاز بگیرد، علاوه بر تثبیت جایگاه خود در لیگ برتر، می‌تواند کمک بزرگی به دو باشگاه دیگر استان برای کسب رتبه چهارمی بکند. از همین رو، باشگاه مس در طول هفته برنامه‌ریزی مناسبی به عمل آورده و از تمامی ورزشکاران خود در رشته‌های مختلف و همچنین هواداران درخواست کرد تا با حضور در ورزشگاه، از تیم فوتبال حمایت کنند. این دعوت همگانی درحالی رخ داده است که در آن سو نیز باشگاه تراکتور از ترک زبانان ساکن استان کرمان خواست تا به هر نحوی شده جمعه خود را به ورزشگاه برسانند و در این بازی مهم، از تراکتور حمایت کنند.

باید گفت، سه هفته سرنوشت ساز پیش روی تیم مس برای بقا در لیگ برتر باقی مانده است. موضوع حفظ سهمیه این باشگاه در لیگ برتر مهم است. بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان قیمت سهمیه یک تیم لیگ برتری است و اگر شرکت مس ۵ میلیارد برای همین هفته‌های آخر هزینه کند، شاید بتواند به نوعی به حفظ این سهمیه کمک کند.

این درحالیست که حدود یک ماه از تغییرات مدیریتی در باشگاه مس کرمان می‌گذرد و تیم جدید مدیریتی، مدتی است که کارش را آغاز کرده است.، هنوز یک ماه از جدایی محسن سلاجقه رئیس هیئت مدیره و محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان نمی‌گذرد که امروز مطلع شدیم سلاجقه به عنوان مشاور حسین پورمحمدی در باشگاه مس رفسنجان منصوب شد و محمد کهندل نیز به زودی به عنوان رئیس هیئت مدیره یکی از باشگاه‌های صنعتی کشور منصوب خواهد شد.

پس از جدایی علی علیزاده از مس رفسنجان، یکی از معظلات بزرگ باشگاه مس رفسنجان، نبود یک فرد فوتبالی در بین مدیران باشگاه بود که با این انتخاب پورمحمدی، این خلا بزرگ برطرف شد.
سلاجقه از جمله مدیرانی است که سال‌ها در هیئت فوتبال استان کرمان در پست‌های مختلف فعالیت کرده است و ارتباط بسیار خوبی با اعضای فدراسیون فوتبال و روسای هیئت‌های فوتبالی استان‌های مختلف کشور دارند. با وجود سلاجقه در کنار پورمحمدی قطعا می‌توان آینده بسیار خوبی برای باشگاه مس رفسنجان متصور شد البته فقر مالی ای که مس رفسنجان دچار آن است، کار هر مدیری را برای فعالیت سخت می کند.

از سوی دیگر حضور کهندل به عنوان یک مدیر جوان در راس هیئت مدیره یکی از باشگاه‌های صنعتی کشور نشان دهنده عملکرد خوبش در باشگاه‌های استان است.

این افتخار بزرگی است برای شهر و استان کرمان و قطعا باتوجه به تجربیات فراوانی که کهندل در باشگاه مس کرمان به دست آورده، می‌تواند در باشگاه مورد نظر همانند باشگاه‌های گذشته، موفق عمل کند.

گل گهر سیرجان هم در آخرین رویاروییش با پرسپولیس  در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم رفت که این مسابقه با پیروزی ۲ بر یک به سود سرخپوشان تهرانی به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کنند. هم اکنون گل گهر همچنان برای کسب جایگاه چهارم لیگ جدال می کند.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط