پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
5 مرداد 1403 | ساعت 22:19
کد خبر :13654
تاریخ انتشار :28 فروردین 1402

آخرین وضعیت نمایندگان کرمان در لیگ برتر فوتبال

مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان سه نماینده فوتبال استان کرمان در رقابت های لیگ برتر هستند که از ابتدای فصل در تلاشند، خاطره ی خوشی از خود بر ذهن مردم بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، جمعه شب پرسپولیس در دیداری چالشی، پربرخورد و پرحاشیه موفق شد مس کرمان را در ورزشگاه شهید باهنر شکست دهد.

این بازی با حواشی زیادی روبرو بود از جمله آنکه پیش از شروع بازی ۳-۲ هزار نفر از افرادی که بلیط تهیه کرده بودند، نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و از سوی دیگر افرادی وارد ورزشگاه شدند که اصلا بلیط نداشتند و این موضوع سبب درگیری بین هواداران معترض و مامورین یگان ویژه شد.

اتفاقاتی که در این بازی رخ داد سبب شد تا شورای تامین پای کار بیاید و قرار است به زودی جلسه شورای تامین استان برگزار و بررسی شود که چرا چنین اتفاقاتی در این بازی مهم رخ داده است.

از آن طرف، در گل گهر نیز پس از حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی، سعید الهویی به عنوان سرمربی جدید گل گهر انتخاب شد و علیرغم اینکه تمام امکانات در اختیار او بود، در سه دیداری که روی نیمکت گل گهر نشسته، تنها یک برد و یک باخت و یک تساوی به دست آورده است. خیلی از کارشناسان معتقدند که الهویی مربی خیلی خوبی است و می‌تواند به عنوان دستیار در کنار یک سرمربی موفق‌تر ظاهر شود، همانند مجید صالح، حمید مطهری، آرتا منهاجی و خیلی‌های دیگر. نتایج الهویی با گل گهر سبب شده تا مدیران باشگاه فکری به حال آینده خود کنند زیرا آنها ۴ بازی مهم در لیگ برتر و جدای از آن یک بازی بسیار مهم در جام حذفی مقابل پرسپولیس دارند که به نوعی برای کسب سهمیه آسیایی است.

در مس رفسنجان هم محمد ربیعی ۴ فصل است که حضور دارد و موفق شده این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر بیاورد و نتایج خوبی نیز با این تیم بگیرد.
البته در صعود تیم مس به لیگ نمی‌توان نقش مهم و کلیدی علی علیزاده، مجید زین‌الدینی و خیلی از مدیران باشگاه را نادیده گرفت و حتی نتایج درخشان اخیر تیم مس نیز با مدیریت خوب حسین پورمحمدی به دست آمد و همه و همه دست به دست هم دادند تا مس رفسنجان اکنون به یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران تبدیل شود.

ماندن یا رفتن محمد ربیعی هنوز مشخص نیست، گرچه ربیعی معتقد است که از تیم مس می‌رود اما رفسنجانی ها علاقه‌مند به ادامه همکاری با این مربی هستند. البته قابل ذکر است از همان روزهای اول حضور ربیعی در رفسنجان، عده‌ای مخالف وی بودند اما نتایج ربیعی سبب شد تا آنها سکوت کنند. اکنون و پس از ماه‌ها سکوت، مجددا سر و کله آنها پیدا شده است. باید صبر کرد و دید که واکنش ربیعی به این جوسازی ها چیست.

هم اکنون گل گهر با 44 امتیاز بر سکوی چهارم ایستاده ومس رفسنجان با 40 امتیاز ششم و مس کرمان با 22 امتیاز در جایگاه 14جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط