پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 04:12
کد خبر :15777
تاریخ انتشار :3 اسفند 1402

آیین تجلیل از افتخارآفرینان ناشنوا در کرمان

همایش تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و خادمین هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین که با حضور معاونین این اداره کل، مولا رئیس اسبق هیئت ورزش‌های ناشنوایان، سایر مسئولان و رئیس و اعضای هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان انجام شد، ضمن تبریک روز جوان با برشمردن موفقیت‌های ناشنوایان کرمانی در رقابت‌های ملی و بین المللی از این درخشش قدردانی کرد.

وی از وجود اسپانسر برای قهرمانان ناشنوا در استان خبر داد و افزود: از این پس به منظور حمایت از افتخارآفربنان ناشنوا در همه رشته‌های ورزشی اسپانسر خواهیم داشت.

حجت الاسلام عرب رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان نیز ضمن بیان گزارشی از درخشش این ورزشکاران در رقابت‌های ملی و بین المللی، خدمت به این عزیزان را افتخاری بزرگ دانست و ابراز امیدواری کرد، بیش از پیش شاهد پیشرفت این ورزشکاران در تمام عرصه‌ها باشیم.

مولا رئیس سابق هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان هم در این آیین با اشاره به حمایت‌های پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از افتخارآفرینان ناشنوای کرمانی، خواستار ادامه روند این حمایت‌ها از ورزشکاران شد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط