پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
5 مرداد 1403 | ساعت 22:45
کد خبر :15014
تاریخ انتشار :26 مهر 1402

برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی – ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی در کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی - ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، میثم پاریزی با اعلام اینکه هر ساله از ٢۶ مهر تا دوم آبان به نام هفته تربیت بدنی و ورزش  نامگذاری شده است، شعار این هفته را “ورزش، خانواده شاد، ایران قوی” عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری ۱۳۳۸ برنامه فرهنگی – ورزشی و افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش تصریح کرد: این تعداد پروژه با اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال، معادل ۶۵ میلیارد تومان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، دهیاری‌ها، بنیاد علوی و شرکت کرمان موتور و نفت به بهره برداری می‌رسند.

پاریزی این پروژه‌ها را شامل زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی و … در سراسر استان دانست و افزود: با افتتاح این پروژه‌ها، ۶۳هزارو ۱۹۴ متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به برنامه‌های این هفته اشاره کرد و برگزاری مسابقات ورزشی در قالب‌های استانی و کشوری، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی، تجدید میثاق با شهدا همراه با تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، افتتاحیه مسابقات ووشو بانوان قهرمانی کشور، دیدار با استاندار.دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، اختتامیه جشنواره شطرنج کشور، جشن بزرگ خانواده ورزش کرمان، افتتاح نمایشگاه عزت و پیشرفت همراه با جشن‌های عصرگاهی، جشنواره اسکیت نونهالان، سمینار آموزشی ویژه کارکنان را برخی از این برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط