پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
5 مرداد 1403 | ساعت 22:21
کد خبر :13718
تاریخ انتشار :5 اردیبهشت 1402

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:

به عنوان یکی از تیم های انتهای جدول، بیشترین پرداختی را به بازیکنان خود داشته‌ایم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: تیم‌های بالای جدولی ۵۰ تا ۶۰ درصد به بازیکنان خود پرداختی داشتند و ما به عنوان یکی از تیم های انتهای جدول، بیشترین پرداختی را به بازیکنان خود داشته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، مس کرمان در رفسنجان در یک بازی بسیار حساس در دربی المسینو شکست خورد و کار برای ماندن یا نماندن این تیم در لیگ برتر به سه بازی پایانی لیگ کشید.

علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان پس از پایان این بازی با اشاره به اینکه این بازی کاملا جوانمردانه برگزار شد، گفت: باتوجه به تاکید شرکت مس مبنی بر حفظ ارزش‌ها و روحیه جوانمردی، بازی بسیار سفت و سختی بین دو تیم برگزار شد و هیچ شائبه‌ای نداشت و نتیجه آن نیز در داخل زمین رقم خورد.

وی افزود: توان فنی تیم ما همین است و آنها بازیکنان بهتری دارند و ما نباید خود را با آنها مقایسه کنیم زیرا آنها سال سوم حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و شرایطشان کاملا متفاوت است.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان بیان داشت: واقعا هر مدیری به جای رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس بود، باتوجه به نتایج ضعیفی که مس کرمان تاکنون گرفته؛ شاید دیگر تیم را حمایت نمی‌کرد اما عزیزان شرکت ملی صنایع مس همچنان تیم را حمایت می‌کنند و امیدوارانه به ما روحیه می‌دهند.

قرایی با قدردانی از رستمی به واسطه حمایتش از تیم، تصریح کرد: طبق استعلامی که من گرفتم، تیم‌های بالای جدولی ۵۰ تا ۶۰ درصد به بازیکنان خود پرداختی داشتند و ما به عنوان یکی از تیم های انتهای جدول، بیشترین پرداختی را به بازیکنان خود داشته‌ایم و البته این بخاطر نگاه ویژه‌ای است که رستمی به تیم ما دارد و ما مردم کرمان باید قدردان این مرد زحمتکش و جهادی باشیم.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات شرکت مس افزود: شرکت مس دیگر باید چه کار کند که نکرده است، هر کاری لازم بود، شرکت مس برای باشگاه مس کرمان کرد و آنها نمی‌توانند که بیایند ترکیب تیم را مشخص کنند و در جذب بازیکن نظر دهند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: این تیم با تفکرات کادرفنی و مدیریت قبلی بسته شده و توانش نیز همین مقدار است و خیلی نمی‌توان انتظار معجزه از این بازیکنان داشته باشیم.

قرایی ابراز امیدواری کرد، باتوجه به حمایت شرکت مس، بتوانیم در پایان فصل جواب اعتماد مردم و نگرانی شرکت مس را بدهیم.

وی افزود: ما اگر یک بازی را پیروز شویم، قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند.

قرایی با اشاره به باخت این تیم مقابل مس رفسنجان تصریح کرد: جا دارد از هواداران باشگاه بزرگ مس کرمان خصوصا هوادارانی که در ورزشگاه حاضر شدند بابت این باخت عذرخواهی کنم.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط