پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 02:36
کد خبر :15539
تاریخ انتشار :18 دی 1402

حضور 4 ملی پوش کرمانی در رقابت های هندبال جام ملت های آسیا

4 ملی پوش تیم هندبال مس کرمان پس از اتمام مسابقات چهارجانبه روسیه، به همراه تیم ملی کشورمان راهی بحرین خواهند شد تا از روز 21 دی ماه جام ملت های آسیا را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، سلامان بربط و علی رحیمی چهار بازیکن تیم هندبال مس کرمان بودند که تیم ملی کشورمان را در تورنمنت روسیه همراهی کردند و بازی های بسیار خوبی را نیز در لباس تیم ملی در این رقابت ها به نمایش گذاشتند.

مجتبی حیدرپور، یکی از بازیکنان ملی پوش مس کرمان و کاپیتان تیم ملی هندبال ایران پس از پایان تورنمنت چهارجانبه مسکو  گفت: در این تورنمنت با تیم‌های قدرتمند مثل بلاروس و روسیه که جزو تیم‌های خوب اروپایی هستند، بازی کردیم که این بازی‌ها در روند ایجاد هماهنگی و بررسی نکات فنی هم برای کادرفنی هم بازیکنان مفید فایده بود‌.

وی افزود: دو بازی بسیار پر فشار با بلاروس و روسیه داشتیم که 100 درصد توان تیم را گذاشتیم و شاید امروز تیم ملی هندبال جوانان روسیه را دست‌کم گرفتیم و در واقع در نیمه اول سوپرایز شدیم.

حیدرپور تصریح کرد: اما در ادامه محکمتر بازی کردیم و با تعویض های خوب در نهایت این بازی را هم بردیم.

تیم ملی هندبال کشورمان که در تورنمنت روسیه به دو پیروزی و یک شکست رسیده بود، برنامه بازی های خود در جام ملت های آسیا در کشور بحرین را بدین شکل برگزار خواهد کرد:

جمعه 22 دی – ساعت 15:30: ایران – نیوزیلند

یکشنبه 24 دی – ساعت19:30: ایران – چین

سه شنبه 26 دی – ساعت 19:30: ایران – کره جنوبی

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا روز 25 ژانویه – 5 بهمن – با برگزاری دیدار رده‌بندی و فینال به کار خود پایان می‌دهد و 4 تیم اول جدول رده‌بندی نهایی مسابقات به رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان در سال 2025 صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط