پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 05:51
کد خبر :16035
تاریخ انتشار :21 فروردین 1403

چرایی عدم دریافت حتی یک ریال توسط کادر فنی هندبال مس؛

“خجالت هم خوب چیزیه!”

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، تیم هندبال مس کرمان در این فصل حتی یک باخت را هم تجربه نکرده و فقط یک قدم دیگر تا کسب قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور فاصله دارد. حالا این درحالی است که اعضای کادر فنی این تیم تا اینجای فصل که فقط چند بازی به انتها باقی مانده حتی یک ریال هم دریافتی نداشته اند!.

حتی گفته می شود که آنها قرارداد مالی نیز با باشگاه مس کرمان ندارند. بر همین اساس شنیده شده در زمان مدیرعاملی علی قرایی در این باشگاه با اعضای کادر فنی این تیم یک توافق خوب شده، در زمان امیری خراسانی یک توافق دیگر شده و حالا هم که کافی مدیرعامل باشگاه مس است او توافق لفظی آنها با امیری خراسانی را پذیرفته ولی احمدیان دبیر ورزش شرکت مس تا این لحظه اجازه بستن قرارداد آنها را نداده است.

حالا خدا را شکر بقیه اعضای کادر فنی از جمله سید محمد موسوی به عنوان سرمربی درآمدهای دیگری هم دارد، اخگر مدیر فنی حقوق بازنشستگی داشته و خدا را شکر از لحاظ مالی نیز کاملا تامین است اما دیگر اعضای کادر فنی از جمله دانیال امینایی به عنوان مغز متفکر فنی و عصای دست این تیم که به نوعی هم مربی است و هم بدنساز و هیچ درآمدی در زندگی به غیر از همین مربیگری ندارد، تا این لحظه نه قرارداد دارد و نه ریالی دریافتی داشته است.

واقعا برای باشگاه و شرکت مس خجالت آور است که کادر فنی تیم اول هندبال کشور حتی قرارداد هم ندارند!

انتهای پیام/

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط