پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 05:32
کد خبر :15871
تاریخ انتشار :19 اسفند 1402

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت فاتح مسابقات هندبال استان کرمان شد

پرونده مسابقات هندبال قهرمانی استان کرمان گرامیداشت دهه فجر با قهرمانی میزبان بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، مسابقات هندبال قهرمانی استان کرمان گرامیداشت دهه فجر و یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پنج تیم فولاد زرند، کرمان دیزل بم، امیدکوهبنان، دنیای ورزش کرمان و دانشگاه علوم پزشكي جیرفت به مدت سه روز به صورت دوه ای و به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار شد.

هندبالیست های جیرفتی که غیبتی ۱۰ ساله در رقابت های هندبال بزرگسالان استان داشتند پس از یک دهه با ترکیبی از بازیکنان تیم طلایی دهه هشتاد وارد این رقابت ها شدند و با کسب چهار پیروزی و امتیازات کامل عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

حساس ترین بازی این دوره از رقابت ها بین دو تیم دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و تیم قدرتمند فولاد زرند برگزار شد که دو تیم طی یک دیدار جذاب و تماشایی بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و تا دقیقه آخر بازی با تساوی پیش می رفت که پس از گل برتری تیم جیرفت در یک دقیقه آخر حافظ فتحی دروازه بان تیم جیرفت با مهار یک ضربه پنالتی و گرفتن یک موقعیت تک به تک باعث پیروزی ۱۸ بر۱۷ تیمش شد.

بدین ترتیب تیم دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ترکیب کیانوش مالکی، حمید مشایخی، حامد عباس زاده افشار، مالک قاسمی، صادق شریف پور، رامین ابراهیم زاده، رضا بی گنه، صادق مجاز، حسام افشاری پور، پژمان بهروز، ایمان صادقی، علی حوره نژاد، رضا ناصری، حافظ فتحی، پژمان بهروز، مهدی خسروی، محمدمهدی شریفی، عارف ارژنگ به سرپرستی لطف اله درینی و سرمربیگری محمدرضا صالحی عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد.

تیم های فولاد زرند، دنیای ورزش کرمان، امیدکوهبنان و کرمان دیزل بم نیز عناوین دوم تا پنجم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

هندبال جیرفت که عنوان پرافتخارترین رشته توپی در جنوب استان را دارا است در دهه هشتاد از تیم های قدرتمند شرق کشور بشمار می رفت که قهرمانی و نائب قهرمانی لیگ دسته اول هندبال کشور را در کارنامه افتخارات خود دارد و در مسابقات متعدد کشوری و استانی درخشش قابل توجهی داشته اما متاسفانه در دهه نود، نبود حمایت مسئولین مربوطه باعث شد این رشته پرافتخار به مدت یک دهه هیچ گونه فعالیتی در رده بزرگسالان نداشته باشد.

انتهای پیام/ب

 

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط