پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 12:29
کد خبر :14429
تاریخ انتشار :20 تیر 1402

درخشش دانش آموزان کرمانی در المپیاد ورزشی قطب یک کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان استعدادهای درخشان این استان در المپیاد ورزشی قطب یک کشور در رشته شطرنج و فوتسال اول شدند.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تیم دانش آموزی استان در رشته فوتسال شامل دانش آموزان متوسطه دوم امیرمهدی تقوی رفسنجانی، ابوالفضل مهدوی، علیرضا علیزاده، محمد مهدی حیدری، یاسین رضاییان، شایان مرادی، محمدرضا نورمندی، معین میرزایی و ابوالفضل اسماعیلی پور موفق به کسب مقام اول در قطب یک کشور شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

رضایی افزود:در رشته شطرنج هم دانش آموزان صبا شجاعی در دوره متوسطه اول مقام اول، سید مرتضی حسینی در دوره متوسطه دوم مقام اول، مهشید کریمی در دوره متوسطه دوم مقام دوم، کیارش عظیم نژاد در متوسطه اول مقام سوم و در مجموع مقام اول تیمی را در قطب یک کشور کسب کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در رشته تنیس روی میز دوره متوسطه اول حسین ابوالقاسمی مقام دوم قطبی را کسب کرد و به مرحله کشوری راه یافت.

المپیاد ورزشی دانش آموزان استعدادهای درخشان قطب یک کشور شامل استان های یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان و کرمان به میزبانی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط