پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 09:59
کد خبر :14779
تاریخ انتشار :26 شهریور 1402

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان:

نگاه ما به«کیومرث هاشمی» مثبت است.

پایگاه خبری پیله کویر/ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:سوابق مناسب «کیومرث هاشمی» وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، بیانگر ظرفیت های مثبت وی برای اداره این وزراتخانه است.
دکتر پور ابراهیمی با اشاره به معرفی کیومرث هاشمی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس بیان کرد: سوابق مناسب آقای هاشمی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، بیانگر ظرفیت های مثبت وی برای اداره این وزراتخانه است.
وی با توجه به سوابق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در بخش ورزش وزارت آموزش و پرورش و همچنین مسئولیت های متعدد وی در حوزه وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد:فعالیت سالیان سال وی در عرصه ورزش حرفه ای فوتبال و کمیته ملی المپیک، فعالیت موثری بوده است .
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:با توجه به سوابق و تجارب هاشمی، ماموریت های وزارت ورزش به درستی پیگیری خواهد شد.
پور ابراهیمی با بیان اینکه نگاه ما جهت تصدی کیومرث هاشمی بر مسند وزارت ورزش و جوانان مثبت است،ادامه داد: انتظار داریم گزینه مربوطه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان بعد از اخذ رای اعتماد دو الی سه نکته را مدنظر قراردهد.
وی با بیان اینکه حوزه جوانان باید در این وزارتخانه به درستی تقویت و مورد پیگیری قرار گیرد، بیان کرد: حوزه جوانان باید در این وزارتخانه به صورت ویژه بازنگری شده و مورد حمایت وزیر پیشنهادی قرار گیرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین باید در حوزه ورزش همگانی، بستر مشارکت عمومی برای افزایش استفاده از توانمندی های جامعه به کار گرفته شود. همچنین بایدتعامل با مجلس برای اخذ اعتبارات لازم در بخش ورزش همانند احکام برنامه توسعه مدنظر قرار گیرد چراکه 27 صدم درصد مالیات برارزش افزوده می تواند منابعی خوبی را برای این وزارتخانه ایجاد کند.
وی تاکید کرد: همچنین مدل پیشنهادی وزارت ورزش درباره کاهش هزینه های ناشی از درمان به واسطه کم تحرکی جامعه و نحوه ایجاد زیر ساخت های توسعه ورزش همگانی به ویژه برای افراد میانسال و مسن حتما می تواند بار هزینه های این بخش را کاهش دهد. به دلیل اینکه وزارت ورزش این مدل عملکردی را در گذشته مدنظر قرار نداده متاسفانه ما در این بخش ده برابر هزینه می کنیم و اما حاضر نیستیم یک دهم درمسائل پیشگیرانه هزینه کنیم.

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط