پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 10:16
کد خبر :14472
تاریخ انتشار :23 تیر 1402

زنجان فاتح مسابقات داژبال بانوان کارکنان دستگاههای اجرایی کشور

زنجان با غلبه بر خوزستان موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات داژبال بانوان قهرمانی کارکنان دستگاههای اجرایی کشور را در کرمان بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری پیله کویر، حمید شیردل دبیر هیئت ورزش های همگانی استان کرمان در آیین اختتامییه این دوره از مسابقات گفت: ۲۱ تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت داشتند که در نهایت زنجان، خوزستان و همدان عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

وی ضمن قدردانی از ندا مطلبی زاده ناظر مسابقات و نماینده عالی دفتر گروه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: ۲۱ داور کرمانی این دوره از مسابقات را داوری کردند که نشان می دهد هیئت ورزش های همگانی استان کرمان در امر توسعه رشته ورزشی داژبال موفق عمل کرده است.

شیردل ضمن تشکر از همکاری اداره کل ورزش و جوانان، دانشگاه فرهنگیان، شهرداری کرمان، دانشکده چمران، آموزش و پرورش ناحیه یک، هیئت روستایی عشایری استان و هیئت ورزش های همگانی شهرستان‌کرمان در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تصریح کرد: برنامه داریم رشته ورزشی داژبال توسعه بیشتری پبدا کند و دعوت می کنیم از ادارات و دستگاه های اجرایی که با تشکیل تیم های داژبال حضور پر رنگ تری در این مسابقات داشته باشند.

مسابقات داژبال بانوان قهرمانی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور با حضور ۲۱ تیم در جدول دوره ای و حذفی در سالن ورزشی دانشکده شهید چمران شهر کرمان از ۲۰ تیرماه آغاز شده بود که در نهایت با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ب

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط