پایگاه خبری، اجتماعی ورزشی پیله کویر
با شماره ثبت ۹۲۴۰۸
6 مرداد 1403 | ساعت 02:08
کد خبر :15483
تاریخ انتشار :6 دی 1402

ساکت استعفا نمی کند؛ “کی جرات داره اخراجش کنه؟!”

پیله کویر/ماجراهای ساکت الهامی و باشگاه مس رفسنجان ادامه داشته و کماکان آنها همدیگر را تحمل می کنند.

کاملا واضح است که مسوولین باشگاه مس رفسنجان هیچ تمایلی به ادامه دادن با ساکت الهامی نداشته و از طرفی، توان اخراج او هم ندارند!.

آنها در تلاش هستند ساکت الهامی را متقاعد کنند که با دریافت بخش اعظمی از قرارداد قریب به ۱۳ میلیاردی خود، حاضر به فسخ قرارداد شود اما ساکت می گوید من استعفا نمی کنم و اگر منو نمی خواهید اخراجم کنید.

همچنین شنیده شده ساکت به مدیران رفسنجان گفته؛ ” به من فرصت دهید تا این تیم را درست کنم!” اما مدیران رفسنجان معتقدند دیگر ادامه دادن با ساکت الهامی بی فایده بوده و امیدی به بهبود اوضاع نیست.‌

شاید برای خیلی از مخاطبان سوال باشد که چرا ساکت حاضر به استعفا نیست و یا چرا باشگاه مس او را اخراج نمی کند؟ واقعیت این است که قرارداد ساکت الهامی خیلی پیچیده است؛ قرارداد او دوساله بوده و که سال دوم آن به قولی مشروط دیده شده است.

یعنی به روایتی بندی در آن وجود دارد که در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، سال دوم معتبر و اجرایی می شود که در این مقطع، اخراج ساکت باعث می شود هم قرارداد امسال به گردن مس بیفتد و هم قرارداد سال آینده؛ به همین خاطر است که مدیران مس رفسنجان نمی توانند قرارداد او را یکطرفه فسخ نمایند و منتظر توافق با الهامی هستند.

0

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آخرین های ورزشی

23:18|

23 فروردین 1402

23:26|

25 فروردین 1402

پربازدیدترین های ورزشی

سایت های مرتبط